Nee, ik ben gewoon bij iemand naar binnengestapt om te vragen of ik een foto vanuit hun raam mocht maken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
He damsterdiep! woon jij daar? Ik was vorige week nog op het HA-lab.
Edit: gooi hem eens vol, mutsen! ik ga niet weer een nieuwe openen!
zijn kamer, zijn probleem, ga slapenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dillema:
kamer van vriendje is een puinzooi.. (mede door mij) Ben ik een nare bemoeial als ik op ga ruimen? Of worden dudes dan boos en gaan iedere keer zeggen: wat een troep/pfff waar is dit en dit? jij hebt het kwijt gemaakt!!
Ik deed mijn best, maar heb een übertrage verbinding.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef Viking84 het volgende:
Edit: gooi hem eens vol, mutsen! ik ga niet weer een nieuwe openen!
Yeah zo denk ik altijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
zijn kamer, zijn probleem, ga slapen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bij iemand naar binnengestapt om te vragen of ik een foto vanuit hun raam mocht maken.
De straat ligt wel lekker overhoop daarquote:Ja, daar wonen we.. Is tof.
.
Was het niet zo dat het treinverkeer daar altijd van in puin gaat liggen in dit tragische landje?quote:
Bedenk maar alvast een plan B voor vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet zo dat het treinverkeer daar altijd van in puin gaat liggen in dit tragische landje?
Omaatje even geruststellen. Lief van jequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:42 schreef DarkElf het volgende:
tvp, en ik ga mijn oma maar eens bellen.. die maakt zich nogal druk (mijn moeder ligt in t ziekenhuis) .. ff wat afleiding in haar oren toeteren
Of: "Kon je het vinden?" "Nee, ik ben nog steeds aan het zoeken."quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ok, dat was een vraag vh kaliber: "Ha, ben je er weer?". "Nee, ik ben een spookverschijning, nou goed?"
.
[..]
De straat ligt wel lekker overhoop daar(niet bij jou voor de deur, maar een stukje richting het centrum
)
ik schijn dit weekend een cm. of 15 te krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef SHE het volgende:
Ik wil ook sneeuw!.
Lukt het een beetje Claudia? Dat onverantwoordelijk doen? Heb je er toevallig ook heel onverantwoordelijk een kop warme coco met een dotje slagroom bij?
Pakken we toch gewoon een taxi vanaf utrecht? Kost geen drol.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet zo dat het treinverkeer daar altijd van in puin gaat liggen in dit tragische landje?
Nee ze maakt zich gewoon erg druk dus echt geruststellen lukt toch niet. En met mijn moeder gaat het wel , iig wordt ze in de gaten gehouden .. (ik maak mij iig niet druk ofzo maar das een lang verhaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Omaatje even geruststellen. Lief van je
Kan je haar wel geruststellen? Ik bedoel, gaat het wel goed naar omstandigheden met je moeder?
Mijn moeder zit in Malmo; en daar is alleen woeierig zegt zequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik schijn dit weekend een cm. of 15 te krijgen.
Oh, ik was net bij de fietsenmaker, en ze hebben hier gewoon winterbanden voor fietsen. Binnenkort maar eens een paar aanschaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |