Foto's van die chick gek !quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef PteV het volgende:
[..]
ugh...ik zit niet op herald z'n blote aarsch te wachten
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Foto's van die chick gek !![]()
Wie heeft het hier over foto's van herald
Daar gaat mijn beeld over je..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zit niet in een hoerentent waar ik uit gered moet worden dus!
Jij stiekeme snoeperdquote:
Nou, zou best kunnen tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef Jajong het volgende:
Waarom ga je er vanuit dat er loverboys in het spel zijn? Misschien is het wel een domme trol die niet verantwoordelijk met haar creditcard om kon gaan en geen andere optie zag dan te hoereren????QUESTIONMARK
Wat wil je dan, een KLB-bukkake meet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Geef me trouwens eens even het raamnummer van die slet !
Lijkt me namelijk een geil idee om met de jeugdliefde van Herald te palen of ben ik de enige![]()
![]()
True. Ouder vriendje ========= loverboy. Hoe had ik zo dom kunnen zijn!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, zou best kunnen toch? Meisje dat altijd oudere vriendjes heeft..
Omdat boksers om het eufemistisch uit te drukken nou niet bepaald bekend staan om hun superieure intelligentie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Jajong het volgende:
True. Ouder vriendje ========= loverboy. Hoe had ik zo dom kunnen zijn!
Ik wil haar gewoon voor mezelf ja !quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat wil je dan, een KLB-bukkake meet?
Als ze te doen is doe ik wel meequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Geef me trouwens eens even het raamnummer van die slet !
Lijkt me namelijk een geil idee om met de jeugdliefde van Herald te palen of ben ik de enige![]()
![]()
Zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
True. Ouder vriendje ========= loverboy. Hoe had ik zo dom kunnen zijn!
die is toch al geweest met BTquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat wil je dan, een KLB-bukkake meet?
nee voor het geldquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietmaar veel meisjes die op zo'n jonge leeftijd in de prostitutie in belanden doen het in ieder geval niet vrijwillig..
Ik wil ook wel met je neuqen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
! ! !
Kappen met die onderlinge discussies/meningverschillen die nergens over gaan / niet topic gerelateerd zijn.
Pak een hotel of msn.
Nee, omdat ze zich graag vol zaad laten pompen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietmaar veel meisjes die op zo'n jonge leeftijd in de prostitutie in belanden doen het in ieder geval niet vrijwillig..
Bro's before ho's!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil haar gewoon voor mezelf ja !![]()
![]()
En ben sowieso niet van de pik-aanraking.
Goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
maar krijgen we nog een precieze route naar deze schone
Lijkt me wel mooi om met half FOK! even je jeugdliefde totaal uit te wonen, je krijgt de pics wel in je PM dan TS
Ja, en die chick heeft er ook geen probleem mee denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
maar krijgen we nog een precieze route naar deze schone
Lijkt me wel mooi om met half FOK! even je jeugdliefde totaal uit te wonen, je krijgt de pics wel in je PM dan TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |