Of op 2 maart 2005quote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar dit is nog niets vergeleken met die bekende 25 november 2005.
En dat dan met zo'n username. Da's wel sneuquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Let_It_Snow het volgende:
Hier is amper een sneeuwvlok gevallen
quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef -CRASH- het volgende:
Helaas heeft de (korte) winter inval ook z'n minder leuke kanten.....
Gezin verongelukt op gladde A28
dat klopt zekerquote:Op maandag 24 november 2008 07:02 schreef twentemeisje het volgende:
Winterwonderland in de tuin. En het blijft nog steeds sneeuwen hier in Twente! Op het dak van de auto ligt echt een centimeter of tien sneeuw!
Verbazingwekkend hoeveel zoiets over een kleine 100 km kan verschillen. Hier sneeuwt het al bijna 3 dagen onafgebroken en momenteel ligt er écht een dik pak. (Ja popo, voor Nederlands doenquote:Op maandag 24 november 2008 08:47 schreef RenRen- het volgende:
De sneeuw hier is weg.
In Rotterdam.
Gister alleen natte sneeuw, dus wat wat viel, werd meteen prut, of lag op de daken.
waar is dat dan wel niet?quote:Op maandag 24 november 2008 09:22 schreef AKnynke het volgende:
Even jaloers maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk ondertussen een cm. of 30, en het blijft maar sneeuwen! Dit was gister, trouwens!
quote:
quote:Nynke in Zweden: www.nynkesalverda.blogspot.com
Blondine verhuist naar Zweden! Wie helpt?
quote:Op maandag 24 november 2008 09:54 schreef AKnynke het volgende:
indeed, het is in Uppsala, Zweden.
Soms is het ook niet zo leuk hoor, vanmorgen toen ik even de was ging doen met blote voeten in m'n schoenen statpe ik in 30 cm. sneeuw. dat was best koud!
yup, klopt! Bekend hier?quote:Op maandag 24 november 2008 10:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik dacht al (voor ik las dat je in Zweden zit), dat lijkt wel erg (derde foto) op de ingang van de Linnaeus-tuin en -museum in Uppsala. Klopt of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |