Vooral nog even wat dingetjes uitprinten etcquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay, nog even studeren enzo. Succes @ college
ooh valt mee dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Vooral nog even wat dingetjes uitprinten etc.
Mensen slapen liever zo lang mogelijk... of ze staan in de file.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:19 schreef -Hans- het volgende:
Damn, rustig hier.. 't is dan ook nog wel vroeg enzo.
MYA playlist staat trouwens ook online
Kom je daar nu pas achter?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:31 schreef -Hans- het volgende:
Geinig die Fleur leest het nieuws gewoon in de studio.
Ik wou dat ik nog in bed lag want het is echt veuls te vroeg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen slapen liever zo lang mogelijk... of ze staan in de file.
Wist ik echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?!
Dat is altijd al zo op de halve uren.
Ik had 's ochtends de wind in de rug en regenkleding aan dus ik heb niet heel veel van de kou gemerkt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef Mokus het volgende:
[..]
Het is hier alleen erg koud.
Brr brr brr wat is het koud....
Ik vind hem eigenlijk niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had 's ochtends de wind in de rug en regenkleding aan dus ik heb niet heel veel van de kou gemerkt.. Zal straks wel anders worden.
![]()
Nieuwe Coldplay !
Aah Cos, hartstikke leuk man! zometeen gaan ze nog wat liedjes spelen. De webcam meneer heeft de zangeres ook ontdekt want hij maakt aan de lopende band close-upsquote:
Mis een beetje de actie in de plaat.. beetje saai zo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet zo bijzonder![]()
Succes met de terugweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |