Pik in, 't is winterquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vrouwen die via Relatieplanet een tweede keer mailen met de vraag 'gaan we nou nog es mailen?' Die wil echt.
Ja hallo! In de Pirates! Been there, done that...quote:De roddelrubriek kreeg videobeelden in handen waarop de jonge presentator te zien is terwijl hij slagroom van de borsten van een vrouw aflikt en haar zoent.
Hehehe.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vrouwen die via Relatieplanet een tweede keer mailen met de vraag 'gaan we nou nog es mailen?' Die wil echt.
quote:
Was vanavondgisteravond te zien bij RTL Boulevard. De deskhomo's vonden het toch allemaal niet kunnen omdat ie vertegenwoordiger van de SponsorBingo isquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Staat die date van laatst er ook nog steeds op?
Whehehe.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:26 schreef Sersjee het volgende:
Mooi bericht
[..]
Ja hallo! In de Pirates! Been there, done that...
Jeez.. Ik had al zo'n vermoeden. Nog steeds geen "beste klikkert" gevonden dus..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. heeft de tekst weer iets aangepast....
Ik weet daar een heel treffend woord met 4 7 letters voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. heeft de tekst weer iets aangepast....
En op z'n eigen pagina:quote:I think we must see this album as a new sound of the killers.. you can't hold all the time the same sound. The first time that i listed to human and spaceman, i found it terrible to.. but now i like the songs...
quote:Im Peter Zwart, 16 years old and if got my own company..
Nee, iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jeez.. Ik had al zo'n vermoeden. Nog steeds geen "beste klikkert" gevonden dus..
Dat schoot mij ook onmiddellijk te binnen jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet daar een heel treffend woord met 4 7 letters voor.
Er zou een leeftijds- en IQ-grens op internet gezet moeten worden...quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Reactie van 'n Nederlander op last.fm:
[..]
En op z'n eigen pagina:
[..]
Mja. Blijft toch vreemd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, idd. Mss dat ze dat al met een vooruitziende blik zei ofzo
.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zou een leeftijds- en IQ-grens op internet gezet moeten worden...
Soms kan ik wel om die dingen lachen, maar hier kán ik niet eens om lachen. Zo triest..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zou een leeftijds- en IQ-grens op internet gezet moeten worden...
Die is inderdaad ook erg fijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Handsfree zo weinig gedaan heeft, want die staat bij mij vrij hoog in de fictieve top zoveel van 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |