Ik vind het juist een van hun mindere nummers. REM was koning in de nineties.quote:
Wow dat is inderdaad een heel erg mooi lijstje. Meestal heb ik bij de eerste keer horen van de FS zo iets van "uuhm, weet niet of mij dit kan boeien", maar uiteindelijk komt het toch meestal wel goed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik trouwens de lijst met Freakandel Speciaals bekijk van dit jaar, zie ik wel erg veel platen die tot de beste van het jaar behoren. Een kleine greep:
Tom Jones - If He Should Ever Leave You
Barry Adamson - Straight 'Til Sunrise
Gotye - Learnalilgivinalovin'
En dan noem ik bijvoorbeeld nog niet eens:
AC/DC - Rock N Roll Train
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
BPA Feat. David Byrne & Dizzee Rascal - Toe Jam
Sam Sparro - Black And Gold
Kraak & Smaak - Squeeze Me
En vele anderen...
Het zou trouwens sneller zijn geweest als ik een lijstje met Freakandel Speciaals waar ik niet zo blij van wordt had gepost.
Roel !quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !. Nog bedankt voor de cam info maar had eerder in dit topic nog even een reply geplaatst op je reactie.
Thanks! gaat lukken. Jij ook nog bedankt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
You're welcome. Ik zag de reactie net. Succes met de keuze en de links
.
hier beetje winderig en lekker zonnetjequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier in het Noorden heb ik al wat natte sneeuw gezien.
Voor pubermeisjes is het best leuke (commerciële) rockmuziek.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van Pink was een grap hè natuurlijk.
de filmpjes worden ook steeds meligerquote:
Hier zonnig. Hoe 't verder aanvoelt en of 't waait: geen idee. Nog niet buiten geweestquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier beetje winderig en lekker zonnetje
Hier wind maar geen zonquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier beetje winderig en lekker zonnetje
Geen bomen in de buurt ? . je weet wel van die dingen met takken en weinig blaadjes op dit momentquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier zonnig. Hoe 't verder aanvoelt en of 't waait: geen idee. Nog niet buiten geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |