Ow ja.. sorry, zou hier nog een update doen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef vamperotica het volgende:
tvp.....
Ben je al bij den dokter terug geweest met je pootje Kid?
Tja.... Als, als, als.....quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef theKiD het volgende:
idd..En dat allemaal door 1x op de verkeerde plaats op een 7km lange weg, kramp krijgen. Was het 500 meter later gebeurd of 1km eerder, was er niks aan de hand -voet
- geweest..
hihiquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:49 schreef existenz het volgende:
*schrik*
Eensch, als het blijft liggen dan vind ik het enigzins nog wat hebben maar die natte troep is inderdaad niet veel soeps.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef vamperotica het volgende:
Sneeuw??? Blerg... Natte derrie is ut!!
same here.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:09 schreef theKiD het volgende:
hier is bijna nix gevallen en al helemaal nix blijven liggen..
jah, ik lig nu beneden op de bankquote:Op zondag 23 november 2008 14:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha, goed gedaan!
Oo ik ga zo denk ik in de serre zitten met de sneeuw om mij heen![]()
al ligt mijn bedje heel lekker!
Noemt je vader je altijd M?quote:Op zondag 23 november 2008 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik lig nu beneden op de bank
de hond wou net al mee type
vader zo van:
M, we gaan weg, kom jij naar beneden ?
Ik kijk op klok: KUT 13:30, is goed ik kom wel
Daar heeft mijn hond ook altijd last van. Dan regent het heel hard en dan loopt hij enthousiast naar de deur toe, maar zodra de deur open gaat kijkt hij even naar de hemel en dan naar mij 'gek geworden?! ik ga toch zeker dat zeikweer niet in!'quote:Op zondag 23 november 2008 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
pff, sufkut, de hond. 3 keer roepen, toen wakkerzeg je ga je mee, blijft hij gewoon zitten
Hmm volgens Q sneeuwt het niet in brabant ....quote:Op zondag 23 november 2008 14:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar heeft mijn hond ook altijd last van. Dan regent het heel hard en dan loopt hij enthousiast naar de deur toe, maar zodra de deur open gaat kijkt hij even naar de hemel en dan naar mij 'gek geworden?! ik ga toch zeker dat zeikweer niet in!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat was bij die van ons ook zoquote:Op zondag 23 november 2008 14:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar heeft mijn hond ook altijd last van. Dan regent het heel hard en dan loopt hij enthousiast naar de deur toe, maar zodra de deur open gaat kijkt hij even naar de hemel en dan naar mij 'gek geworden?! ik ga toch zeker dat zeikweer niet in!'
ik zeg dat het bier koud staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |