luiheidquote:Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha Crazy, waarom maak je niet gewoon een foto?
* Crazy-M stemt ook voor picquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah bah. Pics or it didn't happen
.
Het is geen vraag,,. het was een mededeling dat je een foto moest makenquote:Op maandag 24 november 2008 16:56 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ heeft geen zin om een foto te maken
Ik heb 2 deurenquote:
Ik weet niet welke auto dat isquote:Op maandag 24 november 2008 18:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb 2 deuren, maar hij ligt onder mijn auto
hmm is wel heel erg apartquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf? Ik let normaal nooit op de reclamebalk maar nu viel het me ineens op.. wat stom zeg, dat er dus echt sites zijn die vreemdgaan of een affaire aanmoedigen.
ja is geld mee te verdienen he!quote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf? Ik let normaal nooit op de reclamebalk maar nu viel het me ineens op.. wat stom zeg, dat er dus echt sites zijn die vreemdgaan of een affaire aanmoedigen.
Ik had er al over gehoord op de radio & zoals Tommy al zegt; daar is genoeg mee te verdienen vrees ikquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Als er behoefte aan is, wie zijn zij dan om daar niet aan te voldoenquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |