Nu geef je jezelf teveel eer.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen RoD of ik verdient een ereplaats. Wij zijn spammeesters
Dat zou nog spannend worden, tussen jou en mijquote:Op donderdag 20 november 2008 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat hij zegt
anders kunnen we ook wel eens een research doen wie er totaal het meeste in de ToF reeks heeft gepost
stimmtquote:
Binnen ToFquote:Op donderdag 20 november 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu geef je jezelf teveel eer.
aantal posts: 11834 (gemiddeld 11 per dag)
quote:
Dan nog verdient wouter die eer. Die was hier vanaf #1, jij bent nog een groentje vergeleken met hem.quote:
Vanaf 17quote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan nog verdient wouter die eer. Die was hier vanaf #1, jij bent nog een groentje vergeleken met hem.
Ondanks mijn gespam kom ik vast niet in de buurt binnen ToFquote:
Vergeleken bij mij en Wouter niet neequote:Op donderdag 20 november 2008 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ondanks mijn gespam kom ik vast niet in de buurt binnen ToF
joah, toendertijd had ik soms bijna de helft van een topic volgespammedquote:Op donderdag 20 november 2008 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou nog spannend worden, tussen jou en mij
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij en Wouter niet nee
Hehehehehehe, is er niet ergens geregistreerd wie het meeste spamde in deze reeks?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, toendertijd had ik soms bijna de helft van een topic volgespammed
beetje laat hequote:
Leugens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
het is een gezellige reeks en geen wedstrijd
Truequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik hoef die hele rotzooi er niet in te hebben staan
het is een gezellige reeks en geen wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |