vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Jawel, daar ga ik wel voor zorgenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Gaan we deze vanavond nog vol krijgen?
Briljant.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Tukkers op Fok! #100: Tukkers zijn ToF.
Zul je zien dat Paultjuuuuh hem opent of zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Gaan we nog een verkiezing houden wie hem mag openen?
ik stem voorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon degene die als laatste gepost heeft
gielquote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zul je zien dat Paultjuuuuh hem opent of zo.
zeker weten?quote:
Eigenlijk hoort op zoiets een ban te staan, als vreemdeling een jubileum opeisen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zul je zien dat Paultjuuuuh hem opent of zo.
Ik weet het wel zeker.quote:
is dat tegen mij of tegen giel?quote:
Tegen Gielquote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat tegen mij of tegen giel?
Tegen jou.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat tegen mij of tegen giel?
I don't care what you think, as long as it's about mequote:
maar enerzijds is dat wel weer grappig als jij dat doetquote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort op zoiets een ban te staan, als vreemdeling een jubileum opeisen.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar enerzijds is dat wel weer grappig als jij dat doet
Of David, die toevallig net kwam kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar enerzijds is dat wel weer grappig als jij dat doet
quote:
So you think you had an Opera;quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I don't care what you think, as long as it's about me
zou wel wat voor hem zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of David, die toevallig net kwam kijken
*wacht tot volgende nummer begint*quote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
So you think you had an Opera;
well not like this.
So you think you had a Napoli;
well not like this.
So you think you had a decent pizza;
well not like this.
so you think you had a real good pizza;
well not like this!
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor gaat ondertussen bezig met haar rechteroor bewerken tot nog meer gatenkaas
Ok, deze dus. Best een goede eigenlijk.quote:
Jawel!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet zelf doen trutje.
Ik heb er 15519quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Rikketik het volgende:
Heb ik nog mijn eigen jubileum gemist ook!
Aantal posts: 5.006
Even terugzoeken welke nou nummer vijfduizend was.
12.234 posts hierquote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Rikketik het volgende:
Heb ik nog mijn eigen jubileum gemist ook!
Aantal posts: 5.006
Even terugzoeken welke nou nummer vijfduizend was.
Omdat dan iemand het doet die er verstand van heeft. Bij een vierde gaatje in 1 oor moet je ook door kraakbeen heen. Moet je niet zelf doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel!
Goede naald, goede desinfectie, goede zweerknopjes.
Waarom nog betalen?
* rulerofdeath gaat even fappenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Rikketik het volgende:
Jaja, jullie hebben allebei een grotere e-penis dan ik.
Ik haal jullie nog wel in.
Bij mij nog net niet. 5e gaatje zou wel kraakbeen zijn, 4e nog nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat dan iemand het doet die er verstand van heeft. Bij een vierde gaatje in 1 oor moet je ook door kraakbeen heen. Moet je niet zelf doen.
dat klinkt wel aannemelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat dan iemand het doet die er verstand van heeft. Bij een vierde gaatje in 1 oor moet je ook door kraakbeen heen. Moet je niet zelf doen.
Ben je aardig bezig geweest laatste tijd, of niet? Paar maand geleden lag ik er nog iets van 1500 voor ofzo dacht ik. Al ben ik minder gaan spammen in VBL.quote:
Komt Rudolf bij de dokter...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat even fappen
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt Rudolf bij de dokter...
zegt de dokter: 'ruim je het zelf even op?'
Kreeg je dat idee toen Ruler ging fappen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:
Jullie hebben me op een idee gebracht vanavond.
* Blawh stokbrood met knoflooksaus eet.
dat komt door paultjuhhh bij elk goedemorgen topic met giel loopt te spammenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg je dat idee toen Ruler ging fappen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:
Jullie hebben me op een idee gebracht vanavond.
* Blawh stokbrood met knoflooksaus eet.
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt Rudolf bij de dokter...
zegt de dokter: 'ruim je het zelf even op?'
En port!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zin in kaas met mosterd.
in november heb ik niet schrikbarend veel gepost.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben je aardig bezig geweest laatste tijd, of niet? Paar maand geleden lag ik er nog iets van 1500 voor ofzo dacht ik. Al ben ik minder gaan spammen in VBL.
[..]
het is dat ik weet waar je het over hebtquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is dat ik weet waar je het over hebt
[..]
of wou je zeggen van niet?quote:
Ik weet nog steeds niet waar ze het over het had.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of wou je zeggen van niet?
Zou dat ook helpen tegen koude voeten?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor heeft nu een heel warm rechteroor
Misschien als je je voet doorspiest, is wel origineelquote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou dat ook helpen tegen koude voeten?
en morgen moet je naar de dokterquote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor heeft nu een heel warm rechteroor
quote:
Eergister hetzelfde gaatje in mn linkeroor gedaan, ziet er al heel mooi uit en heb nergens last van.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en morgen moet je naar de dokter
Ik moet morgen wel naar de dokter.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en morgen moet je naar de dokter
[..]
Jajaquote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat zo snel, heb geen tijd om alles te lezen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef RayMania het volgende:
Misstique gaat zich vanaf nu meer richten op PR-zaken voor FOK! en daarom heeft zij helaas geen tijd meer MLN te modden. Wij bedanken Misstique natuurlijk voor haar inzet op MLN en we zijn blij dat ze nog op STA blijft en actief met de PR bezig is.
Dat is echt zo 36 na Christus.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien als je je voet doorspiest, is wel origineel![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is echt zo 36 na Christus.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is echt zo 36 na Christus.
Ehquote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Rikketik het volgende:
Bij Nath kan het weliswaar niet, maar hoe denken jullie over een prins Albert?
Jaquote:Op donderdag 20 november 2008 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hey, zeg eens eerlijk. Heb jij in jouw leven er verder iemand mee gezien?
ToF, even feliciterenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:08 schreef Blawh het volgende:
Onze waakhond heeft trouwens promotie gekregen.
[..]
Daar denk ik het liefst niet aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Rikketik het volgende:
jij eerstquote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Rikketik het volgende:
Hmm, oke.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja![]()
Een vriendin van mij is drie jaar geleden met haar badslipper op een heel lange roestige spijker gaan staan. Zat die slipper zomaar vast aan haar voet.![]()
quote:Man steekt eigen huis in brand
Een man uit Almelo is gearresteerd omdat hij ervan wordt verdacht zijn eigen woning in de brand te hebben gestoken.
Woensdag kregen de politie en de brandweer een melding over een brand in een woning aan de Lagebeldsweg. De Almeloër werd voor verhoor meegenomen naar het politiebureau. Daar bekende hij de brandstichting en zei psychische problemen te hebben.
goeiequote:Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar denk ik het liefst niet aan.
Het is niet mijn ding, maar misschien dachten jullie daar anders over.quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Wil jij er een dan Bart?
Een keer toen ik een voetbal uit de vijver in het park wou halen ging ik met mijn voet in een spijker staan.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Dan is het niet origineel meer nee
* TheGirlNextDoor zucht van opluchtingquote:
psychische aandoening of verzekering oplichten?quote:
En, werd je voet warm?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een keer toen ik een voetbal uit de vijver in het park wou halen ging ik met mijn voet in een spijker staan.:Ging later helemaal ontsteken enzo, kon een paar weken weinig tot geen druk aan de onderkant van mijn voet verdragen. Gelukkig was het buiten het voetbalseizoen om.
skipperdeskipperdeskipperdeskipquote:
toen ik met mijn mes in mijn been zat, werd ik wel warmquote:
Auw?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen ik met mijn mes in mijn been zat, werd ik wel warm
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding, maar misschien dachten jullie daar anders over.
Ik wil m wel bij je zetten Wouter, als jij m graag wilquote:
hoe is 't er mee?quote:
Niet zo'n fan?quote:
dacht je nou dat ik daar volmondig ja op zou zeggen?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil m wel bij je zetten Wouter, als jij m graag wil
Geen idee meer, kan me alleen de ontsteking herinneren. Toen voelde het warm aan ja, maar de constant stekende pijn was nog minder prettig.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een keer toen ik een voetbal uit de vijver in het park wou halen ging ik met mijn voet in een spijker staan.:Ging later helemaal ontsteken enzo, kon een paar weken weinig tot geen druk aan de onderkant van mijn voet verdragen. Gelukkig was het buiten het voetbalseizoen om.
Misschien welquote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dacht je nou dat ik daar volmondig ja op zou zeggen?
lijkt het daarop?quote:
Hmhm, kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee meer, kan me alleen de ontsteking herinneren. Toen voelde het warm aan ja, maar de constant stekende pijn was nog minder prettig.
Dejavuquote:Op donderdag 20 november 2008 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Goed Alleen ruzie met mamma ze zegt dat ik een alcoholist ben
Dan heb jij dus genoeg drank in huis voor het jubileumfeest.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Goed Alleen ruzie met mamma Ze zegt dat ik een alcoholist ben
misschien als ik in jou mag prikken ipv als jij in mij priktquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien als ik in jou mag prikken ipv als jij in mij prikt
Auwquote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien als ik in jou mag prikken ipv als jij in mij prikt
dat heb ik eerder gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Goed Alleen ruzie met mamma Ze zegt dat ik een alcoholist ben
Ik eet niet zo vaak chips meer. Toastjes, stokbrood, droge worst, salami, etc. daarentegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef Rikketik het volgende:
Die Lays chips is niet te vreten zeg.
Die ouwe taart heeft m,n vodka afgepaktquote:Op donderdag 20 november 2008 23:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan heb jij dus genoeg drank in huis voor het jubileumfeest.
trio?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag je niet van je vriendinnetje
bier is ook goedquote:Op donderdag 20 november 2008 23:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die ouwe taart heeft m,n vodka afgepakt
Zit ik net te zeuren hoe respectloos die vent mij behandeld, en dan zou ik hetzelfde terug doen?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die ouwe taart heeft m,n vodka afgepakt
wij hebben olacy'squote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef Rikketik het volgende:
Die Lays chips is niet te vreten zeg.
Misschien schudt dat hem eens wakker.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit ik net te zeuren hoe respectloos die vent mij behandeld, en dan zou ik hetzelfde terug doen?
Nah, hij was laatst al pissig over flirtberichtjes van mij naar iemand anders.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Misschien schudt dat hem eens wakker.
hoe zeggen ze dat toch ook altijd?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit ik net te zeuren hoe respectloos die vent mij behandeld, en dan zou ik hetzelfde terug doen?
Wat niet weet wat niet deert?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe zeggen ze dat toch ook altijd?
oog om oog, tand om tand?
of ging dat nou anders? :@
Hela lekker snoepjequote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja, daar begon het mee.![]()
Hoi Skip.
leest ie jouw berichtjes?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, hij was laatst al pissig over flirtberichtjes van mij naar iemand anders.
truste Justinquote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga slapen, tot in het jubileumtopic!![]()
dat is iets anders, maar is ook goedquote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert?
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
post eens doorquote:
Bah wat een lambal.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, hij was laatst al pissig over flirtberichtjes van mij naar iemand anders.
achterdochtig kreng oniequote:
FT-ToF?quote:
goed dat ie de PM's niet kan lezenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien leest ie ook wel jou fok berichtjes
hardstikkequote:
Haha, achjaquote:Op donderdag 20 november 2008 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bah wat een lambal.![]()
Hij heeft het uitgemaakt. Hij heeft geen recht om boos te zijn.![]()
Als jij mijn zusje was had ik hem dat ook allang duidelijk gemaakt. Eikel.
Mwa, zijn reden was "Ik wilde weten hoeveel hoop er nog voor ons was".quote:
Behalve als ze permanent ingelogd blijft.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed dat ie de PM's niet kan lezen
Zou me niets boeien. Ik zeg hier niets wat niet waar is of waar hij kwaad om kan wordenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien leest ie ook wel jou fok berichtjes
Niks achja.quote:
Oh, ik ben wel kwaad op hem geworden omdat het niet nodig was om in mijn berichten te lezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niks achja.![]()
Zelfrespect in je donder al moet ik het er in schoppen.
nou, fijnquote:Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, zijn reden was "Ik wilde weten hoeveel hoop er nog voor ons was".
Dat bedoelde ik eergisteren dus met die emotionele chantage
Mweh, het doet er ook niet meer toe.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, fijn
zo ben ik zelfs niet eens
Welke die vunzigequote:Op donderdag 20 november 2008 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed dat ie de PM's niet kan lezen
Dat is de bedoeling ookquote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze komt vanavond nog wel vol, denk ik.
hoezo heeft ie gelijk in?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel kwaad op hem geworden omdat het niet nodig was om in mijn berichten te lezen.
Maar zijn punt, daar had ie wel gelijk in.
Ik zei steeds tegen hem dat hij de enige voor mij was, en ondertussen met anderen flirten, kan dan natuurlijk niet
Mwa, klopt.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo heeft ie gelijk in?
dat is nog geen reden om iemands berichten te lezen. die zijn prive en niet voor hem.
als ie dat wil weten, moet ie dat maar vragen
Quoted for truth.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo heeft ie gelijk in?
dat is nog geen reden om iemands berichten te lezen. die zijn prive en niet voor hem.
als ie dat wil weten, moet ie dat maar vragen
hardstikkequote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook
Dat kan heel goed wel, jij moet namelijk ook verder. En het gaat hem helemaal geen flikker aan hoe je dat doet al werkte je 8 voetbalelftallen af.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel kwaad op hem geworden omdat het niet nodig was om in mijn berichten te lezen.
Maar zijn punt, daar had ie wel gelijk in.
Ik zei steeds tegen hem dat hij de enige voor mij was, en ondertussen met anderen flirten, kan dan natuurlijk niet
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er is niks te eten hier en ik heb honger als een paard.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Blawh het volgende:
Mijn internet lag er even uit, dag even dat het een complot was om mij uit te sluiten van het jubileum.
jammer voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yeah, you took it from me
Also quoted for truth.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kan heel goed wel, jij moet namelijk ook verder. En het gaat hem helemaal geen flikker aan hoe je dat doet al werkte je 8 voetbalelftallen af.
Wat niet kan is je vriendin dumpen in een periode dat je weet dat ze met zichzelf in de knoop zit en haar daarna keer op keer valse hoop geven, haar blijven controleren, haar keer op keer confronteren met je neukertjes en daarna doodleuk wéér valse hoop geven en dan ook nog boos worden als zij pogingen onderneemt om over je heen te komen.
Hij kan echt niet. Bah.
Laten we het er maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat kan heel goed wel, jij moet namelijk ook verder. En het gaat hem helemaal geen flikker aan hoe je dat doet al werkte je 8 voetbalelftallen af.
Wat niet kan is je vriendin dumpen in een periode dat je weet dat ze met zichzelf in de knoop zit en haar daarna keer op keer valse hoop geven, haar blijven controleren, haar keer op keer confronteren met je neukertjes en daarna doodleuk wéér valse hoop geven en dan ook nog boos worden als zij pogingen onderneemt om over je heen te komen.
Hij kan echt niet. Bah.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij kan echt niet. Bah.
Het aanmaken van de nieuwequote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat er nog een prijs te wachten op de maker van de LaPo van dit topic?
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Blawh het volgende:
Mijn internet lag er even uit, dag even dat het een complot was om mij uit te sluiten van het jubileum.
Hahahahaquote:Op donderdag 20 november 2008 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het aanmaken van de nieuwe
Eeuwige roem in ToF, vermelding in de OP misschien?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat er nog een prijs te wachten op de maker van de LaPo van dit topic?
ik heb nog kandijkoekenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er is niks te eten hier en ik heb honger als een paard.
Op zich wel opmerkelijk hoe goed hij je manipuleert en wij maar niet tot je doordringen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben
Wat jullie zeggen neem ik wel mee hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Op zich wel opmerkelijk hoe goed hij je manipuleert en wij maar niet tot je doordringen.
quote:
Als je het maar onthoud.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben
kom maar halenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooeh, lekker.
\goedzoquote:
48/12 is 4 per minuutquote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spam spam, nog maar 12 minuten!
Klokslag 0.00? Of toch eerder?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spam spam, nog maar 12 minuten!
heb al 2 pijpjes opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
If you say so... Het zou alleen zo tof zijn om een vrolijke Nathalie te zien, en niet een Nathalie die vertelt over het zoveelste wat haar 'vriendje' heeft uitgevreten.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat jullie zeggen neem ik wel mee hoor.
Maar mijn gevoelens... ik kan het nog niet van ze winnen, helaas.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalalalalalalala (voorlopig geen) BIER!
dat moet zat kunnenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb al 2 pijpjes opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Ondanks alles ben ik best vrolijk hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
If you say so... Het zou alleen zo tof zijn om een vrolijke Nathalie te zien, en niet een Nathalie die vertelt over het zoveelste wat haar 'vriendje' heeft uitgevreten.
Maar goed, misschien worden jullie daadwerkelijk weer gelukkig met elkaar.
Wie opent de eerste?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tralalalalalalalala (voorlopig geen) BIER!
dat is de bedoelingquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Degene met de LaPo moet de nieuwe doen. En verder niemand
alleen de laatste mag het nieuwe topic aanmakenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef Rikketik het volgende:
Even allemaal de vinger opsteken die nu alvast het nieuwe topic aanmaakt, voor het geval dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |