abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63462162
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef johan555 het volgende:
Er zal spoedig blijken hoe ze daar in Thailand over denken .
Plasman heeft er het zijne al over gezegd !
Hoelang denk je dat we nog moeten wachten op acties van de Thaise overheid dan?
Tis al 2 weken of zo...die uitzending zou nu toch wel vertaald moeten zijn...

(geloof dat ze in Bangkok heel wat anders aan hun hoofd hebben op dit moment)
Make my day!
pi_63462219
Plasman heeft alleen zijn mening/interpretatie gegeven. Er zijn andere juristen in praatprogramma's geweest die totaal het tegenovergestelde hebben beweerd. Het is een kwestie van interpretatie, eventueel zal een rechter hier het laatste woord in hebben; althans als het voor een rechter komt.

@Agter: Daar heb je (gelukkig) gelijk in!
--
pi_63462279
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef agter het volgende:

[..]

Hoelang denk je dat we nog moeten wachten op acties van de Thaise overheid dan?
Tis al 2 weken of zo...die uitzending zou nu toch wel vertaald moeten zijn...

(geloof dat ze in Bangkok heel wat anders aan hun hoofd hebben op dit moment)
Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
--
pi_63462320
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
Het wachten is dus weer op Johan...zucht
Make my day!
pi_63462359
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Verkopen en verhandelen van die vrouw johan?

Hoe kom je daarbij, dat heb ik niet kunnen waarnemen in het programma van Petertje en het bedrag dat van eigenaar wisselde was geen $ maar euro.

Zie je johan het gaat hier om feiten en details en dat schijn jij niet te kunnen begrijpen of te kunnen opbrengen.
Geeft niets hoor jochie maar het is wel tijd dat eens duidelijk wordt dat jouw "bijdrage" in deze casus er een is van vage beweringen, valse quotes, domme theorien en een algeheel gebrek aan feitenkennis.
Kom je hier een beetje zieken buster ? met jochie dit en dat en zieken als iemand een spel fout maakt en dat geziek over petertje ?
Begin zelf ergens een topicje en val de mensen hier niet personelijk aan .
on topic blijven dus graag anders gaat er een mailtje naar de mod
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63462410
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
Haha LOL johan en bewijs dat zijn 2 dingen die niet in 1 post passen
I stand with the happy Island.
pi_63462444
Als er nieuws is uit Thailand zal ik het Zeker posten !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63462970
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef johan555 het volgende:Begin zelf ergens een topicje en val de mensen hier niet personelijk aan .
on topic blijven dus graag anders gaat er een mailtje naar de mod
Het is persoonlijk johan en niet "personelijk" en als je mensen een mailtje wil sturen moet je dat zelf weten jochie.

De crux van het verhaal is uiteindelijk dat jij en anderen niet verifieerbare feiten spuwen mbt de Holloway case en daar ook als er om gevraagd word niet thuis geven.
Waarom is het dat jij/jullie geen feiten kunnen produceren maar alleen vage verdachtmakingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door JoBuster op 23-11-2008 22:28:57 ]
pi_63463195
sorry ik reageer niet meer op jou buster geld ook voor mr b himself die hier al meerdere malen op de vingers is getikt .
begin samen een topic is mijn advies
Er is trouwens nog iemand die in iedere post afgeeft op "Petertje" dat is die steve brown ,die heeft hier ook een draadje is dat een goeie plek voor jullie ?
pi_63463204
LOL Verifiebare moet natuurlijk verifieerbare zijn Jobuster.

Hahaha Johan en door wie ben ik dan 'op de vingers' getikt, ik hoor graag wie dat is geweest. Als ik mij nog goed herinner ben jij een aantal maal 'tot de orde geroepen' door een moderator.

Misschien heb je het nog niet in de gaten, maar de Holloway zaak draait niet om jou, noch heb je het 'alleenrecht' hier op FOK.
--
pi_63463366
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef mrBhimself het volgende:
LOL Verifiebare moet natuurlijk verifieerbare zijn
LOL je hebt helemaal gelijk MrB, edited as we speak.
Anyway verwacht jij iets van de maandag uitzending van Greta?
pi_63463869
Nee, niet echt. Het zal wel weer een herhaling van zetten zijn. Ik vraag mij af of het een interview betreft of een 'verborgen camera actie'. Ik heb op één forum gelezen dat ze Joran heeft betaald voor het gesprek, op een ander forum was te lezen dat het een 'hidden camera operation' was. We zullen het maandag wel zien of lezen.
--
  zondag 23 november 2008 @ 22:48:18 #138
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63464052
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef JoBuster het volgende:

[..]

LOL je hebt helemaal gelijk MrB, edited as we speak.
Anyway verwacht jij iets van de maandag uitzending van Greta?
Jaaa, kruip jij Bou maar in zijn anuss . .
pi_63464268
Beetje normaal discussieren een probleem voor je Bastibro?
--
  zondag 23 november 2008 @ 23:09:49 #140
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63464915
Het is die Jo-baster die hier de boel alleen maar loopt af te zeiken.
Discussieren JA, niet op de man spelen zoals Jo . . constant doet.
Eerst heeft ie de sfeer op nwo vreselijk verziekt, met zijn gedram en intolerantie joeg hij iedereen weg daar.
Nu gaat hij proberen hier zijn gefrustreerde stempeltje te drukken.
pi_63465226
Ik zie weinig aan frustratie bij JoBuster, er zijn wel andere posters die ernstig gefrustreerd lijken. Volgens mij kan het nooit kwaad als iemand om feiten vraagt in plaats van zelf meer vage verhalen hier te posten.
--
pi_63465299
Het is een PrdV hater dus heb wel een vermoeden wie het is ha ha
  zondag 23 november 2008 @ 23:29:40 #143
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63465538
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie weinig aan frustratie bij JoBuster, er zijn wel andere posters die ernstig gefrustreerd lijken. Volgens mij kan het nooit kwaad als iemand om feiten vraagt in plaats van zelf meer vage verhalen hier te posten.
Jij ziet er geen frustratie in. Dat is typerend voor jou dan.
Dat komt waarschijnlijk omdat jullie uit hetzelfde hout zijn gesneden, dan is dat een blinde vlek voor je.
pi_63465696
Knap dat je die conclusie kunt trekken op basis van een paar post Bas, zou je het ook eens kunnen onderbouwen, lijkt mij interessant. Met name de blinde vlek uiteraard.
--
pi_63465730
Kunnen we weer On topic gaat aub?
Ik snap dat er weinig te melden is op dit moment helaas...
Make my day!
pi_63465744
Ja doen voorkomen alsof je iets van deze zaak weet en dan niet weten dat er PvdS documenten zijn ????
pi_63465770
Lijkt me ook het beste agter !
waar zit Joran volgens jou ?
pi_63465810
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef johan555 het volgende:
Lijkt me ook het beste agter !
waar zit Joran volgens jou ?
Was dat niet Laos of Cambodja of zo?
Het was in ieder geval een stad met hoeren, weet ik nog..
Make my day!
  zondag 23 november 2008 @ 23:48:41 #149
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_63466032
Joran ,zit niet meer in thailand,is Greta ook weer halfweg tegemoet gekomen, zie dus de wereldbol!
Als de beelden niet geshopped zijn, is dit zeker geen thais hotel,lijkt meer op frans hotelkamertje
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_63466193
Hij is nog steeds in Thailand hoor, denk je dat hij durft te vliegen .
Echt niet .
Dat van Laos en Cambodja zijn van die grapjes op de "waar ben jij nu" pagina's
En dit is een bericht van de thaise ambassade afgelopen vrijdag .
“There’s something going on...”

Joran was already kept an eye on in Thailand prior to the broadcast of Peter R. de Vries; actually since he arrived there since they were aware of him & Natalee Holloway. There hasn't been an arrest yet but he is watched very closely.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')