Hoelang denk je dat we nog moeten wachten op acties van de Thaise overheid dan?quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef johan555 het volgende:
Er zal spoedig blijken hoe ze daar in Thailand over denken .
Plasman heeft er het zijne al over gezegd !
Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef agter het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat we nog moeten wachten op acties van de Thaise overheid dan?
Tis al 2 weken of zo...die uitzending zou nu toch wel vertaald moeten zijn...
(geloof dat ze in Bangkok heel wat anders aan hun hoofd hebben op dit moment)
Het wachten is dus weer op Johan...zuchtquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
Kom je hier een beetje zieken buster ? met jochie dit en dat en zieken als iemand een spel fout maakt en dat geziek over petertje ?quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Verkopen en verhandelen van die vrouw johan?
Hoe kom je daarbij, dat heb ik niet kunnen waarnemen in het programma van Petertje en het bedrag dat van eigenaar wisselde was geen $ maar euro.
Zie je johan het gaat hier om feiten en details en dat schijn jij niet te kunnen begrijpen of te kunnen opbrengen.
Geeft niets hoor jochie maar het is wel tijd dat eens duidelijk wordt dat jouw "bijdrage" in deze casus er een is van vage beweringen, valse quotes, domme theorien en een algeheel gebrek aan feitenkennis.
Haha LOL johan en bewijs dat zijn 2 dingen die niet in 1 post passenquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
Het is persoonlijk johan en niet "personelijk" en als je mensen een mailtje wil sturen moet je dat zelf weten jochie.quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef johan555 het volgende:Begin zelf ergens een topicje en val de mensen hier niet personelijk aan .
on topic blijven dus graag anders gaat er een mailtje naar de mod
LOL je hebt helemaal gelijk MrB, edited as we speak.quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef mrBhimself het volgende:
LOL Verifiebare moet natuurlijk verifieerbare zijn
Jaaa, kruip jij Bou maar in zijn anuss . .quote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL je hebt helemaal gelijk MrB, edited as we speak.
Anyway verwacht jij iets van de maandag uitzending van Greta?
Jij ziet er geen frustratie in. Dat is typerend voor jou dan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie weinig aan frustratie bij JoBuster, er zijn wel andere posters die ernstig gefrustreerd lijken. Volgens mij kan het nooit kwaad als iemand om feiten vraagt in plaats van zelf meer vage verhalen hier te posten.
Was dat niet Laos of Cambodja of zo?quote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef johan555 het volgende:
Lijkt me ook het beste agter !
waar zit Joran volgens jou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |