vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
rare gozerquote:Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh.
Gisteravond met m naar de bios geweest, eerst deed ie heel afstandelijk en al. Na de film, terug in de auto en bij hem thuis, ineens heel lief, en zeggen dat hij niet weet hoe het nou zit maar dat het wel goed voelt en blablablabla. Ik snap er niets meer van![]()
ja, dat kon ik al zien bij het plaatsen van mijn postquote:
Ja, en het stomme is.. ik wil m gewoon nog steeds, en nog veel erger dan voorheenquote:
Checkquote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat kon ik al zien bij het plaatsen van mijn post
avond Bartquote:
hmm.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en het stomme is.. ik wil m gewoon nog steeds, en nog veel erger dan voorheen
hier waait en regent het behoorlijk hoor!!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt toch ook nog wel mee?
Is er ook zoiets maar dan met "Het terugwinnen van je ex?"quote:Op donderdag 20 november 2008 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #67
Al gevraagd, ook een aantal gissingen gedaan en gevraagd of dat waar was of niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef Rikketik het volgende:
Hey Nath en Rudolf.![]()
Maar Nathalie, zou je hem niet eens vragen waarom hij zo doet? Misschien een lastige vraag om te stellen, maar een beetje duidelijkheid kan toch ook geen kwaad.
moet je even rondkijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er ook zoiets maar dan met "Het terugwinnen van je ex?"
Enige waar ik kom is hier.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je even rondkijken
ik kom daar nooit
Relaties en Psychologiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |