quote:Op donderdag 27 november 2008 08:43 schreef renedis het volgende:
ik kan je kut ruiken, vuile hooeeeeeeeeeeerrrr
Of: ik ben een telefoonboek aan het schrijven, mag ik jouw nummer?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef Appie7458 het volgende:
Ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik die van jou???????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan wijst ze, dan kijk je haar vaag aan en dan gaat ze je brengen en dan sleur je haar zo de wc in en ga je er vol tegenaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:45 schreef imy het volgende:
waar is de wc?
Foute openingszin of eeeeeeeerrrrrgggggggg foute gedachtes?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:23 schreef Quara het volgende:
[..]
En dan wijst ze, dan kijk je haar vaag aan en dan gaat ze je brengen en dan sleur je haar zo de wc in en ga je er vol tegenaan
Welnee, onvrijwillige neuksex is okay tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Foute openingszin of eeeeeeeerrrrrgggggggg foute gedachtes?
Ga je mee voor een O. I. tje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welnee, onvrijwillige neuksex is okay tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarrrr, daar heb je dan toch geen nu vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef bikkeltje2 het volgende:
jij na een paar biertjes: ... jemig de pemig, wat ben jij lelijk!
zij: wat ben jij dronken
jij: maar dat is morgen weer over!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
fail..quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welnee, onvrijwillige neuksex is okay tegenwoordig
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:22 schreef Overdrive het volgende:
[..]De eerste die hem snapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey ik ben Birraquote:
Tegen iemand zeggen met een rode broek aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:26 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat heb jij een mooie witte broek aan? Ja, NEUKEN?
Ja de rest snapte de grap vast niet.quote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:08 schreef tevebe het volgende:
Als de muziek wat harder staat..
- Masturbeer je?
Que?![]()
![]()
- Wat studeer je?
![]()
![]()
![]()
dus
ja gebakken gekookt of bevrucht ?quote:
|
Forum Opties | |