Ik heb alleen de wiki gekopieerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke kneus heeft mijn UI uit de OP gehaald?
Kun je me er even inzetten? Dan zet ik mezelf even in de wikiquote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb alleen de wiki gekopieerd.
De wiki moet zowiezo eens aangepast worden.
Gedaan, is wel je kerstava.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je me er even inzetten? Dan zet ik mezelf even in de wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so das lekkerquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef McFearless het volgende:
Meeeeeeeer van deze aub:
[ afbeelding ]
Andere keer, ik ga lerenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef McFearless het volgende:
Meeeeeeeer van deze aub:
[ afbeelding ]
Wie is datquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef McFearless het volgende:
Meeeeeeeer van deze aub:
[ afbeelding ]
Ik zit misschien met wat andere dingen, maar dat moet opzich kunnen in combo met de meet.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
Maare, kwam jij nou ook op de meet?
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Andere keer, ik ga leren![]()
'
Later Jongetjes en meisjes
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gedaan, is wel je kerstava.Je bent een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zit misschien met wat andere dingen, maar dat moet opzich kunnen in combo met de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |