Leugenaar, je geilt nog steeds op het slotjes zetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, gelukkig hoef ik dat nu niet meer en kom ik hier alleen nog als ik er echt zin in heb
Is dat nieuw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
LBP moet nog steeds PS3 kopen voor dat spelquote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
bWEHWEH ZOTHEID FAALT HARD BIJ LITTLEBIGPLANET
wat is je PSN?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dat nieuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Dat komt heul niet door mij!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
doet nietquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat komt heul niet door mij!![]()
Dat komt door die kutserver.
En ik heb LITTLEBIGPLANET pas een paar uur.
is die nog slechter dan de fokserverts ?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat komt heul niet door mij!![]()
Dat komt door die kutserver.
En ik heb LITTLEBIGPLANET pas een paar uur.
Dat hoorde ik ook maar half.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Devvie het volgende:
[..]ik ga even mijn andere internetkabel erin prikken, misschien doet ie dan beter
brb
check me sig!quote:
Devbonk.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
is die nog slechter dan de fokserverts ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |