abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_227817
--------------------------------------------------------------------------------

Alweer deel VI en het gaat prima zo
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden)is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.

Dus heb je...

- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners (of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden

Allereerst namens alle bezoekers de makers van de verslagen: bedankt!

't is mij nog niet geheel duidelijk, want ik wil het natuurlijk "op zeker" weten:

Zijn Bart en Mauwries de genomineerden van vanavond?

pi_227818
Zoals het er nu naar uit ziet is iedereen genomineerd behalve Willem.
BART 3x en de rest 2x
GEloof ik!!!
bweh 1:)~
pi_227819
Er is dus nog steeds niets zeker?
pi_227820
maverick,
Deze topic bestond al.
Zogauw er 50 reacties zijn geweest wordt het volgende deel pas aangemaakt.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

maandag 6 december 1999 @ 15:30:00 #5
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227821
quote:
op 12-06-1999 om 03:24 PM schreef binky het volgende:
maverick,
Deze topic bestond al.
Zogauw er 50 reacties zijn geweest wordt het volgende deel pas aangemaakt.

Wat maakt dat nu weer uit. Kappen we dit keer toch gewoon bij 31! Gelukkig dit keer zonder een zich herhalende introductie wat ook al ieder keer wordt opgesomd bij de streamverslagen. Maverick: Welkom!

Streamers go on. Ik ben zeer benieuwd wie nu wie heeft genomineerd!

Kan iemand mij ook vertellen wat nu precies de bedoeling is van de nieuwe weekopdracht. Ik begrijp dat het gaat om een puzzel van 3000 stukjes maar verder snap ik er niks van.

------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 06 December 1999).]

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  maandag 6 december 1999 @ 15:48:00 #6
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_227822
Ja, kan iemand misschien iets meer vertellen over de weekopdracht?
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_227823
Ze moeten als week opdracht een puzzel maken van 3000 stukjes. Deze puzzel is een foto die van hun gemaakt is nadat Anouk het huis verlaten had.
  maandag 6 december 1999 @ 16:02:00 #8
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227824
Ja, maar een hele week over een puzzel van 3000 stukjes lijkt mij wat simpel. Volgens mij lukt dat met z'n vijfen ook wel in een dag of twee.
pi_227825
Oeps, in de verkeerde draad, eerst maar versie V (5) volmaken...

[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 06 December 1999).]

pi_227826
Amappa
dat dachten de bewoners blijkbaar ook want ze hebben 50% van het weekbudget ingezet

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 06 December 1999).]

maandag 6 december 1999 @ 16:13:00 #11
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227827
Dan krijg ik het idee dat de weekopdracht steeds simpeler wordt of ligt dat aan mij?
  maandag 6 december 1999 @ 16:21:00 #12
1693 Naf
pi_227828
Amappa, ik krijg dezelfde indruk, maar nog niet alle details rond de weekopdracht zijn bekend.
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  maandag 6 december 1999 @ 16:22:00 #13
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227829
Of zou VOO zo leuk zijn geweest om maar 2999 stukjes in die doos te doen??
Terug uit het enge bos
pi_227830
quote:
op 12-06-1999 om 04:13 PM schreef amappa het volgende:
Dan krijg ik het idee dat de weekopdracht steeds simpeler wordt of ligt dat aan mij?

Bij de VOO weten ze van gekkigheid echt niet meer wat ze nu weer zullen verzinnen om de bewoners bezig EN de kijkers geboeid te houden. Voorbeelden van de nog komende weekopdrachten:
- Bak 15.000 oliebollen
- Geef de schutting een nieuwe kleur
- Maak jullie eigen videoclip voor de tweede single

Wie weet nog meer voorbeelden?

maandag 6 december 1999 @ 16:32:00 #15
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227831
quote:
op 12-06-1999 om 04:22 PM schreef Bor het volgende:
Of zou VOO zo leuk zijn geweest om maar 2999 stukjes in die doos te doen??

Oliebol heb jij ze kunnen tellen

maandag 6 december 1999 @ 16:45:00 #16
1693 Naf
pi_227832
Kan een van de streamers wat meer vertellen over wat er nu precies met de streams gebeurde toen het nomineren begon. Weten ze zeker dat iedereen behalve Willem is genomineerd?
pi_227833
Dit stond er op de veronica site:

De nieuwe weekopdracht bestaat uit drieduizend stukjes. Het is een legpuzzel van de huidige bewoners samen met Anouk. De foto hadden ze zelf gemaakt, zogenaamd voor de Veronica-gids. Vrijdag voor 12.00 uur moet de puzzel compleet zijn. De bewoners waren het er meteen over eens, de inzet is vijftig procent van het weekbudget. Lastig is dat er geen voorbeeld van is. Ongeveer twintig minuten mochten ze van Big Brother naar de foto kijken. Die is inmiddels weer ingeleverd. De bewoners slaan maandagmiddag meteen aan het puzzelen. Houvast hebben ze aan de kleding die ze op dat moment droegen. De keukentafel is meteen gebombardeerd tot puzzelstek.

maandag 6 december 1999 @ 17:02:00 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227834
quote:
op 12-06-1999 om 03:30 PM schreef amappa het volgende:
Wat maakt dat nu weer uit. Kappen we dit keer toch gewoon bij 31! Gelukkig dit keer zonder een zich herhalende introductie wat ook al ieder keer wordt opgesomd bij de streamverslagen. Maverick: Welkom!

amappa...

op zich nix mis mee dat sommige topics openen en Maverick heeft zich al geexcuseerd daarvoor maar we waren het over het algemeen best wel eens dat een teveel aan topics nou zo verwarrend was, introducties zijn mischien wat lang maar geven wel wat ordening in de chaos soms, maar het zal best leuk zijn om je niet aan kleine regeltjes te houden toch?

Mav. zou je AUB iets van de introductie over kunnen zetten zodat je excuses ook daadwerkelijk gemeend zijn en we dus verder gaan zoals we gewend zijn hier op Fok!

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 december 1999 @ 17:09:00 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_227835
HE Re! Ouwe Zeur!

Laat gaan, hartstikke leuk toch al die onnodige topics, dan weet je straks helemaal niet meer wat wat is en waar je moet kijken.
Laten we er een doolhof van maken!
Bovendien heeft Feijenoord weer gewonnen dus je zou heel lief en vrolijk moeten zijn vandaag!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 6 december 1999 @ 17:14:00 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227836
en ik dacht dat ik jong was??

(15 jaar geleden ging het van feijenoord naar..feyenoord)

zo komt deze ook weer vol hehehe

maandag 6 december 1999 @ 17:15:00 #21
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_227837
(ja maar ik ben al 72 en zie je dan nog maar eens aan te passen!)
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_227838
Zo beter?

--------------------------------------------------------------------------------

Alweer deel IV en het gaat prima zo
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden)is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.

Dus heb je...

- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners (of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden

maandag 6 december 1999 @ 17:20:00 #23
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227839
Sorry jongens (en meisjes natuurlijk), dit is even off-topic maar ik ben zojuist genomineerd voor een gele kaart in Feedback. Als meer mensen wat over me kwijt willen moeten ze het daar maar zeggen dan reageer ik er wel op.
  maandag 6 december 1999 @ 17:20:00 #24
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_227840
Goh Maverick wat luister jij goed!
  maandag 6 december 1999 @ 17:20:00 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227841
perfect Mav ... je bent een goede vent

en badgirl.... ik vond feijenoord ook beter staan hoor

al wat meer bekend over de nominaties?

en ammapa .... tis nix bijzonders hoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: