Alweer deel VI en het gaat prima zo
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden)is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.
Dus heb je...
- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners (of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer
Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom
laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden
Allereerst namens alle bezoekers de makers van de verslagen: bedankt!
't is mij nog niet geheel duidelijk, want ik wil het natuurlijk "op zeker" weten:
Zijn Bart en Mauwries de genomineerden van vanavond?
quote:
op 12-06-1999 om 03:24 PM schreef binky het volgende:
maverick,
Deze topic bestond al.
Zogauw er 50 reacties zijn geweest wordt het volgende deel pas aangemaakt.
Wat maakt dat nu weer uit. Kappen we dit keer toch gewoon bij 31! Gelukkig dit keer zonder een zich herhalende introductie wat ook al ieder keer wordt opgesomd bij de streamverslagen. Maverick: Welkom!
Streamers go on. Ik ben zeer benieuwd wie nu wie heeft genomineerd!
Kan iemand mij ook vertellen wat nu precies de bedoeling is van de nieuwe weekopdracht. Ik begrijp dat het gaat om een puzzel van 3000 stukjes maar verder snap ik er niks van.
------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.
[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 06 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 06 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 06 December 1999).]
quote:
op 12-06-1999 om 04:13 PM schreef amappa het volgende:
Dan krijg ik het idee dat de weekopdracht steeds simpeler wordt of ligt dat aan mij?
Bij de VOO weten ze van gekkigheid echt niet meer wat ze nu weer zullen verzinnen om de bewoners bezig EN de kijkers geboeid te houden. Voorbeelden van de nog komende weekopdrachten:
- Bak 15.000 oliebollen
- Geef de schutting een nieuwe kleur
- Maak jullie eigen videoclip voor de tweede single
Wie weet nog meer voorbeelden?
quote:
op 12-06-1999 om 04:22 PM schreef Bor het volgende:
Of zou VOO zo leuk zijn geweest om maar 2999 stukjes in die doos te doen??
Oliebol heb jij ze kunnen tellen
De nieuwe weekopdracht bestaat uit drieduizend stukjes. Het is een legpuzzel van de huidige bewoners samen met Anouk. De foto hadden ze zelf gemaakt, zogenaamd voor de Veronica-gids. Vrijdag voor 12.00 uur moet de puzzel compleet zijn. De bewoners waren het er meteen over eens, de inzet is vijftig procent van het weekbudget. Lastig is dat er geen voorbeeld van is. Ongeveer twintig minuten mochten ze van Big Brother naar de foto kijken. Die is inmiddels weer ingeleverd. De bewoners slaan maandagmiddag meteen aan het puzzelen. Houvast hebben ze aan de kleding die ze op dat moment droegen. De keukentafel is meteen gebombardeerd tot puzzelstek.
quote:
op 12-06-1999 om 03:30 PM schreef amappa het volgende:
Wat maakt dat nu weer uit. Kappen we dit keer toch gewoon bij 31! Gelukkig dit keer zonder een zich herhalende introductiewat ook al ieder keer wordt opgesomd bij de streamverslagen. Maverick: Welkom!
amappa...
op zich nix mis mee dat sommige topics openen en Maverick heeft zich al geexcuseerd daarvoor maar we waren het over het algemeen best wel eens dat een teveel aan topics nou zo verwarrend was, introducties zijn mischien wat lang maar geven wel wat ordening in de chaos soms, maar het zal best leuk zijn om je niet aan kleine regeltjes te houden toch?
Mav. zou je AUB iets van de introductie over kunnen zetten zodat je excuses ook daadwerkelijk gemeend zijn en we dus verder gaan zoals we gewend zijn hier op Fok!
Laat gaan, hartstikke leuk toch al die onnodige topics, dan weet je straks helemaal niet meer wat wat is en waar je moet kijken.
Laten we er een doolhof van maken!
Bovendien heeft Feijenoord weer gewonnen dus je zou heel lief en vrolijk moeten zijn vandaag!
(15 jaar geleden ging het van feijenoord naar..feyenoord)
zo komt deze ook weer vol hehehe
--------------------------------------------------------------------------------
Alweer deel IV en het gaat prima zo
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden)is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.
Dus heb je...
- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners (of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer
Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom
laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden
en badgirl.... ik vond feijenoord ook beter staan hoor
al wat meer bekend over de nominaties?
en ammapa .... tis nix bijzonders hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |