Gewoon een goede clubkeus!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
Hij wil niet eens naar Chelsea, wat voor een ambitie heb je dan!
Gevoel voor traditionele topclubs.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef mcyodogg het volgende:
Hij wil niet eens naar Chelsea, wat voor een ambitie heb je dan!
Dan eerder 1 voor Gargano of Santacroce, Denis is er A nog te kort bij en B te weinig constant om me te overtuigen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog een Denis topic en je bent rond DIGGER.
Uitstekende speler, Lavezzi. Z'n naam alleen al vind ik heerlijk klinken. Ze zijn uitstekend bezig in Napels, hulde.
beetje jammer van die plakplaatjes
quote:Liverpool concreet voor Napoli's Lavezzi
Liverpool wil Fernando Torres volgend seizoen koppelen aan Ezequiel Lavezzi. De Reds hebben een bod van 25 miljoen euro neergelegd bij Napoli voor de razendsnelle aanvaller.
Media uit Engeland en Italië berichten zaterdag over de concrete belangstelling van Liverpool voor de Argentijnse frontman. "Ik kan bevestigen dat er een goed bod op hem is uitgebracht", zegt Lavezzi's agent Eduardo Rossetto. "Het is nu wachten op de beslissing van Napoli."
"De biedende club is bereid Lavezzi's salaris te verdrievoudigen", gaat Rossetto verder. De international ziet een transfer naar de nummer twee van de Premier League wel zitten, maar: "Het is nu niet het juiste moment om te speculeren. Alles hangt af van Napoli. Dan kunnen we verder kijken."
Is-ie puur een spits of kan-ie ook op de vleugels? Want als het tweede het geval is , dan kan-ie behoorlijk zeker zijn van een plek. Zo te zien kan hij op de vleugels en nummer 7 is nog vrij bij LFC ...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Tsja, het is wachten op clubs welke zullen proberen de internationals bij Napoli weg te plukken na een matige 2e seizoenshelft en geen Europees voetbal.
Niet onlogisch derhalve.
20-25 miljoen (de bedragen welke ik tegenkom varieren) zou wel een flinke som geld zijn, Napoli betaalde 6.5 miljoen 2 jaar geleden.
Voor spelers als Hamsik, Santacroce en Garano zal ongetwifeld hetzelfde gelden, maar bij Napoli zijn deze spelers wel zeker van een basisplek, hoe zeker kun je daarvan zijn bij Liverpool?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |