Op de een of andere manier is dit niet meer dan normaal...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
op de een of andere manier mag ik miver niet.
quote:
Oh was dat het ...quote:
Kwaliteit posten in SC kan ookquote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok dan
mag altijd pm-en als je wilt
ik doe wel praat
je hebt gezien
Heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2008 21:28 schreef Elmostyle het volgende:
fuck, m'n pc deed gewoon graf ofzo
ben ook positief dus juig maar meequote:
Ik snapte ook niets van mn tentamenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
ik moet iets voor natuurkunde maken, met elektriciteit aansluitingen enzo op zo'n programma. Systematic. En ik snap er geen pauper van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super relaxed jaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kwaliteit posten in SC kan ooknet zo gemakkelijk
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik snapte ook niets van mn tentamenIk moet het morgen inleveren. Oftewel dat ga ik niet redden omdat ik hierna nog 20 van die pauper opdrachten moet maken waar ik niks van snap. Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit bijna zag ik je over het hoofdquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
op de een of andere manier mag ik miver niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |