Een beter idee zou zijn om AnsaldoBreda failliet te laten verklaren.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef James1988 het volgende:
Gloeiende gloeiende, wat een gepruts.
Die order bij AB mag van mij nu echt ontbonden worden, dan maar geen V250's. Siemens vragen of ze nog ICE's overhebben die geschikt zijn voor de HSL-Zuid lijkt me een betere optie.
Stelletje prutsers daar in Italië
Dan is NL wel meteen onder de order uit ja. De vraag is of ze hun aanbetaling dan ook terugkrijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een beter idee zou zijn om AnsaldoBreda failliet te laten verklaren.
Bij nader inzien wilde ik toch cesium bestellen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan is NL wel meteen onder de order uit ja. De vraag is of ze hun aanbetaling dan ook terugkrijgen.
Of Wouter Bos neemt ook AnsaldoGroningen over, zou me ook niet verbazen... "we moeten toch treinen hebben"
Niet dat ik weet, in een reguliere volgens mij, was om 18.00 op de Biltstraat, do your mathquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag een bus van Cxx rijden met lijnnummer 52 en bij wijze van lichtkrant "treinverv vervoer" op de koersdisplay![]()
Zat jij daar in bork?
Neeh dat kan niet dan. Ik zag hem ongeveer 17:05 bij Stadsschouwburg naar CS toe rijdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:46 schreef bork het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, in een reguliere volgens mij, was om 18.00 op de Biltstraat, do your math
Nee t ging te snel, ik zat zelf in een tegenbus. Filmpje was leuk geweest maar cam zat te diep in mn tasquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef bork het volgende:
Wel leuk om te zien, zeker geen pic geschoten??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Been glaadjes or de pails?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
Had onderweg geen last van de weersomstandigheden. Arriva FTW
Hoe merk je dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Nope. Gewoon een vol doortrekkende op tijd rijdende GTW. Mcn gooide de gashendel een aantal keren lekker open en had de toerenbegrenzer er voor het gemak even afgehaald
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nou nog een plaatjeshost die niet onder de nazi's valt.
kapot maken die lawaaierige dingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
zat dicht bij de motorbak en dan merk je wel of de toerenbegrenzer er op zit of niet. En verder trok het stelletje wat harder op dan normaal en was op bepaalde punten al op een zodanige snelheid dat het niet anders kon.
Dan blijft alleen nog Amersfoort - Deventer over, en dan weer op de 3700 stappen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:41 schreef JeePee83 het volgende:
Nog even over die boompjes op het spoor. Geniaal omreisadvies trouwens:
Utrecht - Zwolle via Arnhem want boom tussen Utrecht en Amersfoort. Op het zelfde moment Arnhem - Zwolle omreizen via Utrecht ivm boom tussen Arnhem en Dieren. Lekker handig ook, prutsers. Afijn reisje Ridderkerk - 't Harde duurde ongeveer 5 uur in plaats van 2,5.
Utrecht - Hilversum - Amersfoort - Deventer dan zeker?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:20 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan blijft alleen nog Amersfoort - Deventer over, en dan weer op de 3700 stappen.
Elk kwartier een trein Lent - Nijmegen vv.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:24 schreef Socios het volgende:
Verplicht leesvoer voor een ieder: Spoorboekje 2009!
ja mooi paupers. heb ik dus geen reet aan.. ga nl. elk weekend van Tilburg naar Varsseveld. Die trein in Arnhem blijf ik dus elke keer missen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Elk kwartier een trein Lent - Nijmegen vv.Voor mij ideaal, hoewel het natuurlijk de grootste onzin is dat de 3600 (Roosendaal - Zwolle) overal moet stoppen tussen Arnhem en Nijmegen en dan ook nog eens zo'n vijf minuten stil staat in Arnhem. Echt InterCity waardig.
Het is wel vaak raak in het Amsterdamse! Gelukkig lijkt de bovenleiding redelijk heel gebleven dit keer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef dennistd het volgende:
bij amsterdam is een kalktrein ontspoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stap morgen in Rotterdam op, dus dat is wellicht een voordeel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh lol ja, dat is waar ook. Nou dan zullen ze misschien keren op Shl (en Hfd) en zo via Asdz-Ac-Gd-Rtd rijden.
Of ze rijden niet verder dan Ut, of ze rijden niet verder dan Rtd.. Zo iets dan denk ik
De laatste thalys van vandaag is al het land uit, en de laatste uit Frankrijk is onderweg hier naar toe. via http://m.ns.nl even in de gaten houden waar die strand vandaag. Want ik neem aan dat die morgenochtend terug gaat met mij ( ik heb de eerste verbindnig).quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Toch heb je de kern vh verhaal wel gesnopen =) Alleen dat kopmaken op Shl zal niet gebeuren denk ik. Waarschijnlijk krijgen de treinen dus een ander eindpunt dan Amsterdam C
Dat zou op zich niet voor t eerst zijn, maar goedquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik denk dat ik me nu heel erg druk loop te maken om niks
En als je 'm mist ben je lopend net zo snel aan de overkantquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef Eix het volgende:
Elk kwartier een trein Lent - Nijmegen vv.![]()
quote:msterdam Centraal-Hilversum/Lelystad Centrum/Rotterdam Centraal/Utrecht Centraal
Melding zaterdag 22 november 2008, 19:50 uur:
Oorzaak: defecte trein
Tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Muiderpoort rijden minder treinen door een defecte trein.
Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reizigers tussen Utrecht Centraal en Amsterdam Centraal kunnen omreizen via Schiphol.
Reizigers tussen Rotterdam Centraal en Amsterdam Centraal kunnen omreizen via Gouda, D'Haag C en Leiden C.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |