Al was dat ongeluk dan weer WEL aan de lijn Zutphen - Oldenzaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Nightshadow het volgende:
Ook de regionale kranten kunnen er af en toe wat van:
[..]
Bron: http://www.destentor.nl/regio/lochem/epse/4065378/Maatregelen-tegen-sluipverkeer-N348.ece
Is toch echt de lijn van Zutphen-Winterswijk..
In ieder geval gaan ze wat doen aan het sluipverkeer, wat vorig jaar een leven kostte, aldus de krant. Klopt ook gedeeltelijk, maar de hoofdoorzaak is een storing in de mini-AHOB. het onderzoeksrapport van de IVW Zijn leuke rapportjes inderdaad om door te lezen
Kwam van de week precies tot stilstand met de IC tussen bij de stootblokken in. Toen viel mij ook op dat er een gat zit in het spoor, en het dus niet met elkaar is verbonden. En moest ik meteen weer aan deze discussie denkenquote:Op maandag 10 november 2008 @ 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
Op maandag 10 november 2008 11:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus hoppa, wisseltje er tussen, barrels van PEG uitrusten met ATBNG en rijden!!!
Als ik het op google maps goed zie. en mijn herinnering me niet fopt, dan liggen de sporen gewoon vast aan elkaar en zou alleen het stootblok verwijderd moeten worden waardoor je zo door kan rijden. Dat de beveiliging dan kuren gaat vertonen, dat is mischien wel waar, maar fysiek zijn de sporen volgens mij gewoon aangesloten.
Het is mischien wat lastig te zien op deze foto, maar achter het stootblok loopt het spoor gewoon door en is het wordt de andere zijde als opstelspoor gebruikt.
Het bordje "H" op de voorgrond is natuurlijk iets wat uit Duitsland komt.
En weet iemand of het spoor hier rechts d.m.v. een wissel ook "vast" ligt aan de lijn naar Gronau?
Volgens mij klopt die zin niet, aangezien je altijd op zoek bent 'naar' iets en niet op zoek 'van' iets..quote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd nog steeds op zoek van de "Wildwasser 3" "Eurostar" en de "Olympia Looping" die altijd per trein naar kermissen worden vervoerd.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:33 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die zin niet, aangezien je altijd op zoek bent 'naar' iets en niet op zoek 'van' iets..
quote:Ouwe mopperpot
Het was zeker weer die kl*te HLE 11.8!? Ik wist het.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vandaag 20 minuten stil gestaan in de internationale trein naar brussel net na Leiden.
Was een probleem met de motor. :\
Ohja. Die hebben we ook nog.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Caesu het volgende:
geen binnenlandse HSL-treinen.
maar wel de treinen Thalys Amsterdam-Parijs?
Kermissen liggen normaal gesproken toch niet direct bij een station?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd nog steeds op zoek van de "Wildwasser 3" "Eurostar" en de "Olympia Looping" die altijd per trein naar kermissen worden vervoerd.
Ze zijn alle 3 1x keer in Nederland geweest . Iemand?
Ansaldo nu bij mij in de stad... waar... waar... gaat molotov cocktails maken....quote:Op donderdag 20 november 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, een paar Siemens Velaro's hadden ze zo van de plank kunnen trekken, maar AnsaldoRoosendaal beweert weer eens het voor 3 stuivers minder te kunnen, en in Nederland krijg je dan ditMoet ik me er nou WEER over gaan opwinden? Ben je mal zeg, ik blijf aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |