Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.
De waarheid word hier verkondigd!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.
Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.
De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.
Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.
De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.
De keuze is eigenlijk simpel en eenvoudig. Wil je aandacht, prima.. Maar dan wel graag het hele verhaal vertellen. Wil je dat niet, ga dan ook niet om de aandacht lopen bedelen met nutteloze bewust rellende reacties!.
En dan...Rondje van mij!
Als het niemand een reet aangaat, kan je nu ook stoppen met die overbodige posts daarover.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Gefeliciteerd met je zusquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Tegan het volgende:
Thanks voor alle felicitaties trouwens.
Volgens mij mag jij niet liegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik laat geen scheten
Ook niet als dat wel gewoon mag
Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Hoi Box.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Goede middagzo Sedan is weer bezig zie ik
Hey Boxquote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Goede middagzo Sedan is weer bezig zie ik
* JB Dat ook maar eens gaat doenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Box.![]()
Sedan al negeert bij die onzinnige post over een bepaald onderwerp.
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...
Dat is gewoon triest en irritant.
Slapen! Het lef! Aan het werk! We moeten de wereld veroveren en jij slaapt?quote:
Had dan ook wat te doen IRLquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Box
Nog niks gemerkt van het terugpakken
My patience is without limitquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef mrbox het volgende:
Bengeltje, Belsezarrest.
[..]
Had dan ook wat te doen IRLGeduld is een schone zaak
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |