abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 14:38:21 #201
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63374329
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.

Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.

De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63374350
Ja, idd gefeliciteerd !
compact en kleverig.
pi_63374385
Kwaakvaak, waar haal je het vandaan.
pi_63374392
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.

Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.

De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
De waarheid word hier verkondigd!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_63374415
Wat lief .
pi_63374436
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:42:42 #207
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63374454
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.

De keuze is eigenlijk simpel en eenvoudig. Wil je aandacht, prima.. Maar dan wel graag het hele verhaal vertellen. Wil je dat niet, ga dan ook niet om de aandacht lopen bedelen met nutteloze bewust rellende reacties!.

En dan... Rondje van mij!
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
pi_63374485
Thanks voor alle felicitaties trouwens.
pi_63374489
Ik laat geen scheten

Ook niet als dat wel gewoon mag
compact en kleverig.
pi_63374528
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Als het niemand een reet aangaat, kan je nu ook stoppen met die overbodige posts daarover.
Zwijg of gooi het eruit. Zodat iedereen het weet.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:45:19 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63374537
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Tegan het volgende:
Thanks voor alle felicitaties trouwens.
Gefeliciteerd met je zus
pi_63374558
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik laat geen scheten

Ook niet als dat wel gewoon mag
Volgens mij mag jij niet liegen.
pi_63374567
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...
Dat is gewoon triest en irritant.
compact en kleverig.
pi_63374582
Goede middag zo Sedan is weer bezig zie ik
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_63374658
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Hoi Box.

Sedan al negeert bij die onzinnige post over een bepaald onderwerp.
pi_63374688
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Hey Box

Nog niks gemerkt van het terugpakken
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_63374703
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hoi Box.

Sedan al negeert bij die onzinnige post over een bepaald onderwerp.
* JB Dat ook maar eens gaat doen
compact en kleverig.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:52:08 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63374714
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 20 november 2008 @ 14:53:21 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63374750
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...
Dat is gewoon triest en irritant.
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.
pi_63374754
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Elegy het volgende:
* Bengeltje emmer water over Elegy gooit.
Slaapwandelaars.
pi_63374755
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Elegy het volgende:

Slapen! Het lef! Aan het werk! We moeten de wereld veroveren en jij slaapt?
pi_63374777
Bengeltje, Belsezar rest.
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hey Box

Nog niks gemerkt van het terugpakken
Had dan ook wat te doen IRL Geduld is een schone zaak
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_63374827
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef mrbox het volgende:
Bengeltje, Belsezar rest.
[..]

Had dan ook wat te doen IRL Geduld is een schone zaak
My patience is without limit
pi_63374867
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.
Ja, want dat was idd professioneel geweest, tijdens een vergadering zoiets zeggen

Tis duidelijk dat Sedannetje nog veel moet leren...

Reageer gewoon niet als je niets zinnigs te zeggen hebt, of alleen maar kunt mopperen , want daar gaat het uiteindelijk om.
Je gal spuien tegen mij.

En das dan wel het laatste dat ik erover gezegd heb, want je bent het eigenlijk ook gewoon helemaal niet waard
compact en kleverig.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:58:24 #225
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63374876
Ik ben aan het voorslapen, zodat ik straks uitgerust de file weer inkan.

Was weer briljant vanochtend, vanaf Wassenaar tot afrit Hoofddorp in zijn 1 gereden...af en toe...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')