Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.
De waarheid word hier verkondigd!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.
Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.
De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.
Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.
De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.
De keuze is eigenlijk simpel en eenvoudig. Wil je aandacht, prima.. Maar dan wel graag het hele verhaal vertellen. Wil je dat niet, ga dan ook niet om de aandacht lopen bedelen met nutteloze bewust rellende reacties!.
En dan...Rondje van mij!
Als het niemand een reet aangaat, kan je nu ook stoppen met die overbodige posts daarover.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Gefeliciteerd met je zusquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Tegan het volgende:
Thanks voor alle felicitaties trouwens.
Volgens mij mag jij niet liegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik laat geen scheten
Ook niet als dat wel gewoon mag
Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Hoi Box.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Goede middagzo Sedan is weer bezig zie ik
Hey Boxquote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Goede middagzo Sedan is weer bezig zie ik
* JB Dat ook maar eens gaat doenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Box.![]()
Sedan al negeert bij die onzinnige post over een bepaald onderwerp.
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...
Dat is gewoon triest en irritant.
Slapen! Het lef! Aan het werk! We moeten de wereld veroveren en jij slaapt?quote:
Had dan ook wat te doen IRLquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Box
Nog niks gemerkt van het terugpakken
My patience is without limitquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef mrbox het volgende:
Bengeltje, Belsezarrest.
[..]
Had dan ook wat te doen IRLGeduld is een schone zaak
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.
JB,, je weet dat liegen niet netjes is, en je scheten inhouden ook niet goed voor de darmen is he? Laat maar lekker vliegen als ze er uit moeten.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik laat geen scheten
Ook niet als dat wel gewoon mag
Ruggegraat heet zoiets. Met afwachten bereik je helemaal niks en meestal word het ook wel gewaardeerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Ja, want dat was idd professioneel geweest, tijdens een vergadering zoiets zeggen
Tis duidelijk dat Sedannetje nog veel moet leren...
Reageer gewoon niet als je niets zinnigs te zeggen hebt, of alleen maar kunt mopperen , want daar gaat het uiteindelijk om.
Je gal spuien tegen mij.
En das dan wel het laatste dat ik erover gezegd heb, want je bent het eigenlijk ook gewoon helemaal niet waard
Straks als de wereld van ons is nooit meerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
Ik ben aan het voorslapen, zodat ik straks uitgerust de file weer inkan.
Was weer briljant vanochtend, vanaf Wassenaar tot afrit Hoofddorp in zijn 1 gereden...af en toe...
Het is een grote beestenboel hier vandaag D_Hquote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan, nog feli met je zus
Bengeltje, gewoon
JB, kort mailtje met het vriendelijke verzoek of zulke dingen buiten de vergadering om kunnen.
Verder
Gebeurdquote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
JB, kort mailtje met het vriendelijke verzoek of zulke dingen buiten de vergadering om kunnen.
Verder
Elegy, je fiml stond vandaag op VCDQ tussen de nieuwe releases!quote:
Ach, in mijn tank rij ik toch over de files heenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks als de wereld van ons is nooit meer
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een grote beestenboel hier vandaag D_H
Gezeik, vermoeiend & vervelend gezeik.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Samenvatting? heb wel de post van kwaak gelezen
En Left 4 Dead nog steeds niet in de winkelsquote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gezeik, vermoeiend & vervelend gezeik.
Kan hem toch downloaden? Of kan je daarmee niet online?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
En Left 4 Dead nog steeds niet in de winkels
Verkapte HL2 mod, overgewaardeerd !quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ik heb dit weekend geen tijd om een nieuwe game te halen. Snel tussendoor nog tweedehands versie van Army of Two geregeld maar die was binnen een paar uur al uit.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Beestenboel?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een grote beestenboel hier vandaag D_H
Alleen als je koffie en bier hebtquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga planken maar in de grondlak zetten.
Mocht iemand de behoefte hebben om me te helpen. Ik ben in de garage.
Slechts enkele.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beestenboel?Toch geen wilde beesten he.
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistquote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan hem toch downloaden? Of kan je daarmee niet online?
Het gaat in het spel om het schieten op zombies (hoewel ik de langzame variant prefereer itt deze maargoed).quote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verkapte HL2 mod, overgewaardeerd !
Terugbrengen en ruilen voor een ander spelquote:Op donderdag 20 november 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En ik heb dit weekend geen tijd om een nieuwe game te halen. Snel tussendoor nog tweedehands versie van Army of Two geregeld maar die was binnen een paar uur al uit.
Ik zat er met smart op te wachten, toen kwam de demo uit en streepte ik m van mijn wishlist.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
Het gaat in het spel om het schieten op zombies (hoewel ik de langzame variant prefereer itt deze maargoed).
Dús is de game tof. Natuurlijk.
Zombies! Resident Evil 2, het eerste spel waar ik van schrok in het donkerquote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistIkwil dingen in mijn kast hebben staan
Via Steam kan het ook idd, maar dan heb ik niks tastbaars.
[..]
Het gaat in het spel om het schieten op zombies (hoewel ik de langzame variant prefereer itt deze maargoed).
[..]
Terugbrengen en ruilen voor een ander spel
Oh ja, op die manierquote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistIkwil dingen in mijn kast hebben staan
Via Steam kan het ook idd, maar dan heb ik niks tastbaars.
[..]
[..]
Terugbrengen en ruilen voor een ander spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |