Dat is RE3-Nemesis Bquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zombies! Resident Evil 2, het eerste spel waar ik van schrok in het donker
Geweldig spel, weer eens installeren denk ik
SSSTTTTAAAAAARRRRSSSSS
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistIkwil dingen in mijn kast hebben staan
Via Steam kan het ook idd, maar dan heb ik niks tastbaars.
Ik heb 28 uur in de demo gestokenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zat er met smart op te wachten, toen kwam de demo uit en streepte ik m van mijn wishlist.
Ga eens Silent Hill spelen, da's ook twistedquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zombies! Resident Evil 2, het eerste spel waar ik van schrok in het donker
Geweldig spel, weer eens installeren denk ik
SSSTTTTAAAAAARRRRSSSSS
Ik ben een echte pc gamerquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, op die manierGelukkig zelf niet met PC spellen anders werd het helemaal erg. [Cd's/PS2/PS3 hier alleen]
Ook wel een Zombie Master gespeeld voor HL2?
Sorry, moet trainen vanavodnquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga planken maar in de grondlak zetten.
Mocht iemand de behoefte hebben om me te helpen. Ik ben in de garage.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
HELD
![]()
Ik raak er zowaar ontroerd van, nog een iemand die graag dingen gewoon origineel heeft! Er gaat toch helemaal niks boven een een mooie verzorgde kleuren cover in een originele doos ipv zo'n lullig thuis gehobbied printje. Zelfs bij blurays heb ik dat, en daar zit ook niet meer in dan een lullig papiertje aan de voorkant. Maar gewoon het schijfje wat mooi bedrukt is, het doosje. Het feit dat het echt geperst is en dus niet na 1 jaar onleesbaar is geworden van het in de zon staan.
Ja originelen hebben echt iets!
Zal eens gaan kijken inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb 28 uur in de demo gestoken
Dus..."28 hours later"...
[..]
Ga eens Silent Hill spelen, da's ook twisted
[..]
Ik ben een echte pc gamerZombie Master wil ik ook uitproberen idd
Die overschakelingen naar alt wereld heb ik altijd een hekel aan gehad in silent hill. 1-3 vond ik trouwens minder 4 wel steengoed.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga eens Silent Hill spelen, da's ook twisted
[..]
Ik ben een echte pc gamerZombie Master wil ik ook uitproberen idd
Hoezo dan, omgooien?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Fuck.
Net als je denkt dat je je leven compleet om kunt gooien blijkt dat in de praktijk tegen te vallen.
Kutzooi.
En dan voel ik me ook nog eens ontzettend alleen
Wat is er Zeus?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:![]()
Fuck.
Net als je denkt dat je je leven compleet om kunt gooien blijkt dat in de praktijk tegen te vallen.
Kutzooi.
Doen! Ik kan het je van harte aanbevelenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal eens gaan kijken inderdaad!
* Belsezar google aanzet
Ik vond 1-3 juist erg sterk, vier stukken minder. Origins is ook leuk en ben wel benieuwd naar Homecomingquote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die overschakelingen naar alt wereld heb ik altijd een hekel aan gehad in silent hill. 1-3 vond ik trouwens minder 4 wel steengoed.
ZM kan ik zeker aanbevelen, echt veel gespeeld ongeveer jaartje terug, in het weekend 2uur 's nachts met een zooi amerikanen in de server, geweldig![]()
Weet alleen niet of er nog veel servers zijn.
Sup?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:![]()
Fuck.
Kutzooi.
Sedan, waarom reageer je hier niet op?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef MLI het volgende:
Nee, wacht.
Voor ik vertrek wil ik graag een vriendelijk, doch dringend verzoek doen aan user S95Sedan:
Je verziekt de sfeer in elke reeks waar je sociaal verkrampt mee post (en je bent niet dusdanig geliefd dat het noodzakelijk is dat je in elke reeks te vinden moet zijn). Zou je mij en een hoop users om je heen een plezier willen doen en gewoon elders gaan posten? Of hou dan toch tenminste 1 reeks gezellig voor ons en laat 1 van de SC's of de singles-reeks vallen.
Met vriendelijke groet,
Emily
Omdat je me geen zak interreseert? Jou mening tegenover mij was me al een tijd van te voren duidelijk dus vind het niet nodig er meer aandacht aan te besteden,quote:Op donderdag 20 november 2008 15:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Sedan, waarom reageer je hier niet op?
Vertelquote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Fuck.
Kutzooi.
Zolang jij maar hier blijft MLIquote:Op donderdag 20 november 2008 15:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Sedan, waarom reageer je hier niet op?
Dan nog doe ik je dit verzoek. Ik meen het, je verziekt het hier voor de rest. Ik doe mijn al mijn uiterste best om niet te posten op momenten dat jij online bent omdat je me meters de strot uitkomt. Maar ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen, terwijl JIJ de irritante usert bent.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je me geen zak interreseert? Jou mening tegenover mij was me al een tijd van te voren duidelijk dus vind het niet nodig er meer aandacht aan te besteden,
Kwestie van een paar strijkers in de pot doen, planken tegen de muur en hard wegrennenquote:
Aangezien dat echt iets is wat je in een bepaalde houding kan doen. Stil staan en alleen maar met de roller.quote:
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zolang jij maar hier blijft MLI
Negeren kan je ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.
Stop watching tv dude.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kwestie van een paar strijkers in de pot doen, planken tegen de muur en hard wegrennen
...of heb ik teveel Mister Bean gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |