De eerste nummers zijn /vind ik veel met 'Bucketwerk' , daar hou ik opzich niet zo van, de laatste 8 nummers zijn beter en dan met name Catcher in the Rye, I.R.S. , This I Love en Sorry.quote:
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef YuckFou het volgende:
Hoi
Mag ik jullie topic even komen vervuilen met een vraag?
Ik ben op zoek naar losse gitaarfiles, een soort accapella gitaarwerk zeg maar om effecten uit te proberen die ik dan weer live wil gebruiken als ik bandjes mix.
Ik zoek losse metal/rock&punkrockrifs, iemand van jullie enig idee of ik dat ergens kan horen/vinden/downloaden?
Ik snap het niet helemaal goed, want deze demo's hebben we gewoon digitaal opgenomen. Tijdens oefenen hadden we wel eens dingen opgenomen op een tapedeck en dat vervolgens naar mp3 omgezet, dan snap ik nog waarom het allemaal niet zuiver klinkt, maar waarom dat nu zo is?quote:
Op de site van seymour duncan staan er ook wel wat, denk bij andere pickup merken ook wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?
Oude GNR is zeker vet, alleen na 14 jaar en 14 miljoen dollar verwachtte ik er wel wat van. Dit is je er snel afmaken en teren op je naam uit de gloriedagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:33 schreef Cynic het volgende:
Ik koop hem toch wel, ik kan niet objectief luisteren.
Man, GNR is de reden dat ik destijds überhaupt gitaar ben gaan spelen!
Je snel ervanaf maken zou ik niet willen zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oude GNR is zeker vet, alleen na 14 jaar en 14 miljoen dollar verwachtte ik er wel wat van. Dit is je er snel afmaken en teren op je naam uit de gloriedagen.
Ah! Dacht al, vergeet iets...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op de site van seymour duncan staan er ook wel wat, denk bij andere pickup merken ook wel.
Kom maar naar zeeland jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland
Friesland
Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Dan hebben we heel Nederland gehad..
Ik mix live diverse bandjes met veelal gitaargeweld, heb thuis een en ander aan effect apparaten (19") staan waar ik wat instellingen mee wil proberen om dat, als het thuis bevalt, live te proberen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bedoel je precies wat je ermee van plan bent? Je doet de mix bij optredens van bandjes of meer studio werk?
Enlighten me? ik zoek losse riffs, of liefst nummers waar ik aan het geluid kan sleutelen, dus afspelen->effecten erdoor->afluisterenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?
Noem maar een toffe zaal.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kom maar naar zeeland ja
Wel zeeuwsvlaanderen dan ^^
Den Dullaertquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:15 schreef Cynic het volgende:
Brogum in Zierikzee is een leuk zaaltje.![]()
Oh, en alleen het feit dat je met heel veel mensen bent maakt je geen grote band hoor
Zolang er naast het spelen ook nog doordeweeks gewerkt moet worden hou ik het op bandjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef Witchfynder het volgende:
"Bandjes"? Ik speel niet in een "bandje"![]()
.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar ik vind het een beetje irritant als zo'n website het over een "bandje" heeft. Alsof ze in feite zeggen "awww wat lief, je speelt in een bandjeeee, wat schattiiiig", alsof je niet serieus te werk gaat met je muziek ofzo. Men mag blij zijn dat jeugd in "bandjes" speelt in plaats van bushokjes in elkaar trappen of fietsenstallingen in de fik steken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |