Ja ik zit met de telefoon half in m'n hand dat ik em morgen kom oppikken dat stelt ie em nog eens helemaal precies af enz. Tas erbij en gaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef Aresdreams het volgende:
en zoiets heb je niet per direct meegenomen?
-Hey Ap wat moet je voor die PRecision hebben nou =Dquote:
Hij heeft hem vast niet linkshandig staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
-Hey Ap wat moet je voor die PRecision hebben nou =D
Had ik je toch al gezegt 180
-Huu sorry de lijn kraakte zei je nou 150![]()
![]()
-Ah ik sponsor je ook al met die draadloze set he en ze moeten toch weg.
Okee okee, 165 euro maak ik em vandaag voor je in orde kan je em morgen oppikken.
ik win
Je bent hollander of niet hequote:
Nah dat waren de laatste 2quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft hem vast niet linkshandig staan.. Blech!
Hier in actie! Rockin' Henriquote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
En over Amerikaans Chauvinisme gesproken.
Okee ba(a)squote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Witchfynder het volgende:
Een jazz is lelijk, een precision niet..
Een P heeft een humbucking element, een jazz 2 singlecoils. Tegenwoordig worden de j-elementen wel stacked gemaakt om humbucking te krijgen met een singlecoil feel. Verder heeft een jazz een smallere hals dan een P, maar er worden nu modellen van P's gemaakt met jazzhalzen (de standard lijn van Squier bijv).
Beetje wat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Witchfynder het volgende:
P's klinken wel snel wollig, j-elementen prikken vaak sneller door de mix heen omdat ze meer knorren. Maar ja, je kunt natuurlijk ook gewoon een echt goed P-element er in zetten (kan al voor 55,-, Seymour Duncan) en een beetje equilisen..
Oh? Hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Cynic het volgende:
Hm, net maar eens wat begonnen mee te spelen met de demoversies van de nummers, ik hoorde dat de drums er al bijna helemaal opstaan en de bas komt er eind november ook op dus ik kan me beter wat gaan voorbereiden.
Maar die demo's staan op de één of andere manier net wat lager of hoger dan 440, dus het klinkt niet helemaal optimaal
De eerste nummers zijn /vind ik veel met 'Bucketwerk' , daar hou ik opzich niet zo van, de laatste 8 nummers zijn beter en dan met name Catcher in the Rye, I.R.S. , This I Love en Sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |