Vind ik ook!quote:
Ik moest even denken of we eigenlijk ooit wel in Flevoland hebben gespeeld...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland
Friesland
Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Dan hebben we heel Nederland gehad..
Om maar even een paar opties te noemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland -> Underground, Lelystad
Friesland -> Romijn, Leeuwarden; Bolwerk, Sneek; Iduna, Drachten
Groningen -> Vera, Groningen; Simplon, Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Dan hebben we heel Nederland gehad..
De Sparrow te Erica wordt hem niet meer hoorde ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Drenthe - Podium Hoogeveen, De Dobbe (Roden), Rocks (Assen)
Volgens mij gebeuren dat soort dingen in de hardcore-scene af en toe nog wel, verder is het inderdaad veel meer gereguleerd geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Eind jaren 90 had je in Erica wel 'Teejo's Barn'
Boerenschuur, met toffe bands. Je kent het wel, 25 gulden inleg -> onbeperkt zuipen.
Dat soort dingetjes zie ik nu veel minder georganiseerd worden, maar dat kan ook aan mij liggen?
Als het goed is geeft je stemapparaat dat vanzelf aan, maar dat kan op 2 manieren dat ligt eraan per stemapparaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef Wunny het volgende:
Tuned half step down
Iemand die weet hoe ze dat bedoelen met een stemapparaatje?
Huuu ik ben óveral gna gnag gnaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dribbel. zit jij toevallig ook op Gitaarnet?
Nee bij allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dus, het hoeft alleen bij de lage E of bij allemaal?
Nee, dat moet dan bij alle snarenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dus, het hoeft alleen bij de lage E of bij allemaal?
Oke, bedankt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Huuu ik ben óveral gna gnag gna
[..]
Nee bij allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |