Sja, van BFMV had ik ook veel slechte dingen gehoord, was ook topquote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze die 2 keer dat ik ze zag een slechte dag hadden.
Een goeie winkel waar gitaren/versterkers over het algemeen goedkoper dan bij de concurentenquote:
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een idee, even kijken of er hier muzikanten in de buurt wonen die voor een metalbandje te porren zijn.
Daantke, metalbandje beginnen? Dan hebben we alleen nog een drummer en basmeisje nodig.
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
En over Amerikaans Chauvinisme gesproken.
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam..
Ovaaltje?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagen
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?
Ik weet wel een drummer en een (bi) basmeisje.
Ik woon in Lelystadquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Daantke het volgende:
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?
Ik weet wel een drummer en een (bi) basmeisje.
Damn, kan ik weer niet drinkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cynic het volgende:
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!
En om de gageverklaringen te tekenen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!
Dan mag er niemand drinken dusquote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, kan ik weer niet drinken
Wat heb jij tegen Washington, Florida en Maine?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagen
Bij the american guitarstore in Enschede hebben ze hem ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam..
Dan moeten we eerst maar op de locale podia spelen, kan ik er op de fiets heen.quote:
Wij willen ook wel in Flevoland optreden dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst maar op de locale podia spelen, kan ik er op de fiets heen.
Dan moet ik natuurlijk wel een fiets hebben.
Groove Factoryquote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Een goeie winkel waar gitaren/versterkers over het algemeen goedkoper dan bij de concurenten
Ik zie dat ze ook Lag verkopen, is dat sinds kort?quote:
Dat zuigt behoorlijk.quote:
Dat mag nu ook welquote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wij willen ook wel in Flevoland optreden dan..
Mijn eerste in het buitenland werd gecancelt...quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou ook wel wat meer in het 'buitenland' op willen treden
mijn eerste concert in het buitenland verliep dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |