Sja, van BFMV had ik ook veel slechte dingen gehoord, was ook topquote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze die 2 keer dat ik ze zag een slechte dag hadden.
Een goeie winkel waar gitaren/versterkers over het algemeen goedkoper dan bij de concurentenquote:
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een idee, even kijken of er hier muzikanten in de buurt wonen die voor een metalbandje te porren zijn.
Daantke, metalbandje beginnen? Dan hebben we alleen nog een drummer en basmeisje nodig.
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
En over Amerikaans Chauvinisme gesproken.
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam..
Ovaaltje?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagen
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?
Ik weet wel een drummer en een (bi) basmeisje.
Ik woon in Lelystadquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Daantke het volgende:
Je woonde toch in Almere? Of wel in Lely?
Ik weet wel een drummer en een (bi) basmeisje.
Damn, kan ik weer niet drinkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cynic het volgende:
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!
En om de gageverklaringen te tekenen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met Brother erbij is er ook iemand oud genoeg om auto te rijden, da's altijd handig!
Dan mag er niemand drinken dusquote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, kan ik weer niet drinken
Wat heb jij tegen Washington, Florida en Maine?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de scherpe hoeken eraf zagen
Bij the american guitarstore in Enschede hebben ze hem ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Witchfynder het volgende:
Die hing/hangt bij Feedback Rotterdam..
Dan moeten we eerst maar op de locale podia spelen, kan ik er op de fiets heen.quote:
Wij willen ook wel in Flevoland optreden dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst maar op de locale podia spelen, kan ik er op de fiets heen.
Dan moet ik natuurlijk wel een fiets hebben.
Groove Factoryquote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Een goeie winkel waar gitaren/versterkers over het algemeen goedkoper dan bij de concurenten
Ik zie dat ze ook Lag verkopen, is dat sinds kort?quote:
Dat zuigt behoorlijk.quote:
Dat mag nu ook welquote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wij willen ook wel in Flevoland optreden dan..
Mijn eerste in het buitenland werd gecancelt...quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou ook wel wat meer in het 'buitenland' op willen treden
mijn eerste concert in het buitenland verliep dramatisch
Vind ik ook!quote:
Ik moest even denken of we eigenlijk ooit wel in Flevoland hebben gespeeld...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland
Friesland
Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Dan hebben we heel Nederland gehad..
Om maar even een paar opties te noemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland -> Underground, Lelystad
Friesland -> Romijn, Leeuwarden; Bolwerk, Sneek; Iduna, Drachten
Groningen -> Vera, Groningen; Simplon, Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
De Sparrow te Erica wordt hem niet meer hoorde ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Drenthe - Podium Hoogeveen, De Dobbe (Roden), Rocks (Assen)
Volgens mij gebeuren dat soort dingen in de hardcore-scene af en toe nog wel, verder is het inderdaad veel meer gereguleerd geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
Eind jaren 90 had je in Erica wel 'Teejo's Barn'
Boerenschuur, met toffe bands. Je kent het wel, 25 gulden inleg -> onbeperkt zuipen.
Dat soort dingetjes zie ik nu veel minder georganiseerd worden, maar dat kan ook aan mij liggen?
Als het goed is geeft je stemapparaat dat vanzelf aan, maar dat kan op 2 manieren dat ligt eraan per stemapparaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef Wunny het volgende:
Tuned half step down
Iemand die weet hoe ze dat bedoelen met een stemapparaatje?
Huuu ik ben óveral gna gnag gnaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dribbel. zit jij toevallig ook op Gitaarnet?
Nee bij allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dus, het hoeft alleen bij de lage E of bij allemaal?
Nee, dat moet dan bij alle snarenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Wunny het volgende:
Dus, het hoeft alleen bij de lage E of bij allemaal?
Oke, bedankt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Huuu ik ben óveral gna gnag gna
[..]
Nee bij allemaal![]()
Ja ik zit met de telefoon half in m'n hand dat ik em morgen kom oppikken dat stelt ie em nog eens helemaal precies af enz. Tas erbij en gaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef Aresdreams het volgende:
en zoiets heb je niet per direct meegenomen?
-Hey Ap wat moet je voor die PRecision hebben nou =Dquote:
Hij heeft hem vast niet linkshandig staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
-Hey Ap wat moet je voor die PRecision hebben nou =D
Had ik je toch al gezegt 180
-Huu sorry de lijn kraakte zei je nou 150![]()
![]()
-Ah ik sponsor je ook al met die draadloze set he en ze moeten toch weg.
Okee okee, 165 euro maak ik em vandaag voor je in orde kan je em morgen oppikken.
ik win
Je bent hollander of niet hequote:
Nah dat waren de laatste 2quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft hem vast niet linkshandig staan.. Blech!
Hier in actie! Rockin' Henriquote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
En over Amerikaans Chauvinisme gesproken.
Okee ba(a)squote:Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef Witchfynder het volgende:
Een jazz is lelijk, een precision niet..
Een P heeft een humbucking element, een jazz 2 singlecoils. Tegenwoordig worden de j-elementen wel stacked gemaakt om humbucking te krijgen met een singlecoil feel. Verder heeft een jazz een smallere hals dan een P, maar er worden nu modellen van P's gemaakt met jazzhalzen (de standard lijn van Squier bijv).
Beetje wat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef Witchfynder het volgende:
P's klinken wel snel wollig, j-elementen prikken vaak sneller door de mix heen omdat ze meer knorren. Maar ja, je kunt natuurlijk ook gewoon een echt goed P-element er in zetten (kan al voor 55,-, Seymour Duncan) en een beetje equilisen..
Oh? Hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Cynic het volgende:
Hm, net maar eens wat begonnen mee te spelen met de demoversies van de nummers, ik hoorde dat de drums er al bijna helemaal opstaan en de bas komt er eind november ook op dus ik kan me beter wat gaan voorbereiden.
Maar die demo's staan op de één of andere manier net wat lager of hoger dan 440, dus het klinkt niet helemaal optimaal
De eerste nummers zijn /vind ik veel met 'Bucketwerk' , daar hou ik opzich niet zo van, de laatste 8 nummers zijn beter en dan met name Catcher in the Rye, I.R.S. , This I Love en Sorry.quote:
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef YuckFou het volgende:
Hoi
Mag ik jullie topic even komen vervuilen met een vraag?
Ik ben op zoek naar losse gitaarfiles, een soort accapella gitaarwerk zeg maar om effecten uit te proberen die ik dan weer live wil gebruiken als ik bandjes mix.
Ik zoek losse metal/rock&punkrockrifs, iemand van jullie enig idee of ik dat ergens kan horen/vinden/downloaden?
Ik snap het niet helemaal goed, want deze demo's hebben we gewoon digitaal opgenomen. Tijdens oefenen hadden we wel eens dingen opgenomen op een tapedeck en dat vervolgens naar mp3 omgezet, dan snap ik nog waarom het allemaal niet zuiver klinkt, maar waarom dat nu zo is?quote:
Op de site van seymour duncan staan er ook wel wat, denk bij andere pickup merken ook wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?
Oude GNR is zeker vet, alleen na 14 jaar en 14 miljoen dollar verwachtte ik er wel wat van. Dit is je er snel afmaken en teren op je naam uit de gloriedagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:33 schreef Cynic het volgende:
Ik koop hem toch wel, ik kan niet objectief luisteren.
Man, GNR is de reden dat ik destijds überhaupt gitaar ben gaan spelen!
Je snel ervanaf maken zou ik niet willen zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oude GNR is zeker vet, alleen na 14 jaar en 14 miljoen dollar verwachtte ik er wel wat van. Dit is je er snel afmaken en teren op je naam uit de gloriedagen.
Ah! Dacht al, vergeet iets...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op de site van seymour duncan staan er ook wel wat, denk bij andere pickup merken ook wel.
Kom maar naar zeeland jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Wij moeten nog in:
Flevoland
Friesland
Groningen
Drenthe
Zeeland
Limburg
Ik mix live diverse bandjes met veelal gitaargeweld, heb thuis een en ander aan effect apparaten (19") staan waar ik wat instellingen mee wil proberen om dat, als het thuis bevalt, live te proberen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bedoel je precies wat je ermee van plan bent? Je doet de mix bij optredens van bandjes of meer studio werk?
Enlighten me? ik zoek losse riffs, of liefst nummers waar ik aan het geluid kan sleutelen, dus afspelen->effecten erdoor->afluisterenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Soundclips op pedaal/versterkerbouwersites?
Noem maar een toffe zaal.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kom maar naar zeeland ja
Wel zeeuwsvlaanderen dan ^^
Den Dullaertquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:15 schreef Cynic het volgende:
Brogum in Zierikzee is een leuk zaaltje.![]()
Oh, en alleen het feit dat je met heel veel mensen bent maakt je geen grote band hoor
Zolang er naast het spelen ook nog doordeweeks gewerkt moet worden hou ik het op bandjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef Witchfynder het volgende:
"Bandjes"? Ik speel niet in een "bandje"![]()
.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar ik vind het een beetje irritant als zo'n website het over een "bandje" heeft. Alsof ze in feite zeggen "awww wat lief, je speelt in een bandjeeee, wat schattiiiig", alsof je niet serieus te werk gaat met je muziek ofzo. Men mag blij zijn dat jeugd in "bandjes" speelt in plaats van bushokjes in elkaar trappen of fietsenstallingen in de fik steken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |