Geen idee. Ik gebruik alleen het urinoir daar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben ze die gevangenis-wc's nog steeds? Die van aluminium zonder bril?
Ja zeg...men speelt hier soms op gedrochten van gitaren en wanneer iemand een V-vormige ukulele maakt is het ineens een probleem.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En hoeveel chromosomen heeft dit ding nou weer teveel?
Fucking vetquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Wow, best toffe kleur.
[ afbeelding ]
Ik was vanavond bij een fanfare najaarsconcert. Weer eens wat anders...quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Ik was vanavond bij Brigitte Kaandorp, die had een elektrische ukelele, klonk briljant
mooi ding,. daar verkoop ik mijn vriendin en mogelijk ook mijn kind voor..quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Wow, best toffe kleur.
[ afbeelding ]
Info, pics, specs?quote:Op zondag 23 november 2008 01:42 schreef nightfall het volgende:
[..]
mooi ding,. daar verkoop ik mijn vriendin voor..
22 jaar, veel bespeeld, enkele slijtageplekken,. foto's post ik zodra ik er in de was heb gezet.quote:
Waarom denk je dat alle topkoks mannen zijn. Dat vrouwen kunnen koken is een mythe.quote:Op zondag 23 november 2008 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
Maar die kunnen niet koken. Je vriendin wel?
Amen to thatquote:Op zondag 23 november 2008 11:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alle topkoks mannen zijn. Dat vrouwen kunnen koken is een mythe.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met Herr von Jimbo op gaan halen vandaag
Hij is gegaan voor de Jazz puik ding ook![]()
My Fender and my Gibson for my recordingsquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:51 schreef Jimbo het volgende:
daar zijn ze dan , de pics
[ afbeelding ]
De bas![]()
NIcequote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef xLittlestarx het volgende:
[..]
[..]
My Fender and my Gibson for my recordings![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zondag 23 november 2008 12:44 schreef xLittlestarx het volgende:
[..]
[..]
My Fender and my Gibson for my recordings![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook heul geen SCquote:
Zocht Brian niet zo'n ding?quote:Op zondag 23 november 2008 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Hee negerts,
Ik heb besloten mijn Orange weer te verkopen, het is toch niet wat ik wil.
Mocht er interesse zijn: dit is de link naar Marktplaats.. ga denk ik maar geen ad op Fok! zetten, want daarvoor is de doelgroep te klein. Hij staat overigens ook op gitaarmarkt. Game on.
Thanks.quote:Op zondag 23 november 2008 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zocht Brian niet zo'n ding?
En welkom terug trouwens
Yeps! Zonde dat ie alweer weggaat!quote:Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Brian is guitarist.nl toch?
Ja, best wel. Maar het is toch net niet wat ik zoek..clean met een randje kan alleen als ie heel hard staat, en dat is dus ongeveer nooit. Nouja, het zal altijd wel een zoektocht blijven naar het mooiste geluid...quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yeps! Zonde dat ie alweer weggaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |