Ik vind ze eigenlijk ook niet mooi maar ze zijn wel lang genoeg. Meestal zijn de standaard banden net iets te kort voor me.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:24 schreef metallicattim het volgende:
Thx voor de tips!
Die Fender dingen vind ik echt niet mooi! En die Ernie Ball zijn nu juist gemaakt van dat spul wat ik niet meer wil
Kwil gewoon een leren band
Ben ik lastig?
Ja, maar jij bent er een tijd geleden geweest. Na de steekpartij hebben ze het verbouwd en nieuwe spullen aangeschaft. Nu hebben ze bijvoorbeeld ook een garderobe enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat moet de baroeg in een andere dimensie geweest zijn, niet die in Rotterdam
Goed dat je nu een echt tof instrument gaat bespelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met Herr von Jimbo op gaan halen vandaag
Hij is gegaan voor de Jazz puik ding ook![]()
De beste manier om je minderheden te begrijpen is je orienteren in hun leefgebiedquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed dat je nu een echt tof instrument gaat bespelen..
.
Hoax, er zitten maar 4 snaren op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegt.quote:
Ongeraffineerd stuk hout!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
It wil be mine, oh yes, it will be mine..
[ afbeelding ].
Hangen hier bij de lokale gitaarboerquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk ook niet mooi maar ze zijn wel lang genoeg. Meestal zijn de standaard banden net iets te kort voor me.
Maar ja, ik heb nou eenmaal ook een telecaster.![]()
Het is trouwens weer tijd om de winterbanden aan de gitaar te hangen.
[ afbeelding ]
Nice !!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was vanavond bij Brigitte Kaandorp, die had een elektrische ukelele, klonk briljantquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Hangen hier bij de lokale gitaarboer
Erg toffe dingen
Hebben ze die gevangenis-wc's nog steeds? Die van aluminium zonder bril?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent er een tijd geleden geweest. Na de steekpartij hebben ze het verbouwd en nieuwe spullen aangeschaft. Nu hebben ze bijvoorbeeld ook een garderobe enzo.
En hoeveel chromosomen heeft dit ding nou weer teveel?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |