Jepquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Nja, of Witchfynder moet nu rechtshandig worden en dat ding kopen
Tijd terug was de zanger van Roadkill door omstandigheden ff buiten beeld. Ze hadden twee bevriende zangers gevraagd in te vallen (waaronder die van ons). Eén nummer zou door beide zangers gedaan worden. De onze hoorde je amper, dus wij zeiden wat tegen de geluidsman van daar. Zegt hij "tja, de één zingt harder dan de ander he...". Ja en daar heb jij schuifjes voor! Geez.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:43 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben vandezomer in de baroeg geweest en hun mixer is een toffe vent, hun limiet ligt bij 100dB maar zonder limiter, als je als band erover gaat en je bent goed bezig laat ie je met rust, als je bezig bent de zaak naar de klote te draaien grijpt ie in, t is sowieso een minizaaltje maar ze hebben fijne spullen en t klonk erg prettig!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tijd terug was de zanger van Roadkill door omstandigheden ff buiten beeld. Ze hadden twee bevriende zangers gevraagd in te vallen (waaronder die van ons). Eén nummer zou door beide zangers gedaan worden. De onze hoorde je amper, dus wij zeiden wat tegen de geluidsman van daar. Zegt hij "tja, de één zingt harder dan de ander he...". Ja en daar heb jij schuifjes voor! Geez..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Zegt hij "tja, de één zingt harder dan de ander he...". Ja en daar heb jij schuifjes voor! Geez..
quote:I won't listen to this and I won't even take the free Dr. Pepper that goes along with it. I'll pay the 60 cents on my own, so that I have no real or implied financial obligation to Axl Rose or his overinflated sense of self-importance.
Heck, I'll even fork over the $1.50 for a 2-liter. Even though they've indirectly aligned themselves with His Greatness, we don't want to tarnish our feelings towards Dr. Pepper over this.
quote:My love for Dr. Pepper is too strong to let it tarnish over the nasty that is this album.
quote:It sounds like a horrible movie soundtrack from the 70's.
quote:the only thing this means to me is that i get a free dr pepper.
quote:This is the worst album a I listened to at this year.
...and I tried to give st.anger a second chance...
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
stuur de volgende keer maar een PM
Gelukkig is om kwart voor 7 opstaan wel vet relaxedquote:Op zaterdag 22 november 2008 03:27 schreef brother52 het volgende:
Bah, 's nachts werken zuigt, klote maintenance windows.
De Impact series van Fender zijn bijna 2 meter. Ik kan mijn gitaar bijna op mijn enkels hangen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:25 schreef metallicattim het volgende:
Weet misschien iemand waar je LANGE gitaarbanden kunt kopen?
Ik heb er nu 1 die is 140 cm en dat blijkt overal de max. lengte te zijn, maar ik wil mn gitaar lager kunnen hangen!
Het liefst natuurlijk een leren/comfortabele riem!
En liefst niet zo'n band zoals ik nu al heb:
[ afbeelding ]
Dat is zo'n soort geweven band, ik weet niet hoe ze die noemen, maar ik wil het liefst een leren/gevoerde band die comfortabeler is als je 3 a 4 uur je gitaar om moet hangen.
Thx!
Dat moet de baroeg in een andere dimensie geweest zijn, niet die in Rotterdamquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:43 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben vandezomer in de baroeg geweest en hun mixer is een toffe vent, hun limiet ligt bij 100dB maar zonder limiter, als je als band erover gaat en je bent goed bezig laat ie je met rust, als je bezig bent de zaak naar de klote te draaien grijpt ie in, t is sowieso een minizaaltje maar ze hebben fijne spullen en t klonk erg prettig!
Kloptquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:14 schreef Aresdreams het volgende:
dean zou je een autogordel aanraden
Tja d'r is maar 1 Baroeg he, hoezo dan? zelf slechte ervaringen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef Cynic het volgende:
Dat moet de baroeg in een andere dimensie geweest zijn, niet die in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |