Gadver! Hier baal ik van, want nu krijg ik Willem er nog niet uit!
.
Stomme bewoners! Sorry jongens, maar zien ze dan niet in waar Wimpie mee bezig is? Bah! .
Beetje gefrustreerd Dutchie? En of, maar ik kom er wel over heen. Moest gewoon even mijn gal kwijt en ik wist niet zo gauw waar.
Als het echt zo is dat Willem niet genomineerd is dan baal ik inderdaad ook zeer erg.
Willem moet weg maarja dat heb ik al vaker duidelijk proberen te maken....
WILLEM? WAT IS DAT?
DAT IS: BAH BAH
en nog eens BAH
Maar ik weet het ook niet precies hoor! Hopelijk kan er nog meer opgevangen worden vanmiddag.
Wat Willem betreft, ik baal er ook van dat hij weeeeer niet genomineerd is. Weg ermee!
Kunnen we ons nog een aantal dagen ergeren aan Willempie. Valt er nog wat te beleven op het forum. Want je moet toegeven, Willem heeft de afgelopen dagen tot de meeste gespreksstof geleidt.
Soms zit het mee, soms zit het tegen....
quote:
op 12-06-1999 om 03:13 PM schreef dutchie het volgende:
Babbel, bedankt voor de aanvulling. Maar het verzacht de pijn dus niet. 4 genomineerden, maar de grootste roddelblijft buiten schot!
Wees gerust Dutchie, de drie die nu genomineerd zijn en overblijven zullen zeer waarschijnlijk de volgende keer op Willem stemmen, al was het maar om de zaak 'recht te zetten' (lees: uit rancune dat Willem nu niet genomineerd is). Aan elk nadeel zit immers ook een voordeel.
OPROEP
Laten wij nu niet gaan stemmen op degene die Willem heeft genomineerd!!
Nu MAURICE er uit!!!!!!!!
Volgende keer WILLEM eruit!!!!!!
Dit lijkt mij de beste oplossing!!!!!
Ik wil 'm ( ) wel met een spandoek nomineren!
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie (Datum 06 December 1999).]
quote:
op 12-06-1999 om 03:19 PM schreef pyl het volgende:
Wees gerust Dutchie, de drie die nu genomineerd zijn en overblijven zullen zeer waarschijnlijk de volgende keer op Willem stemmen, al was het maar om de zaak 'recht te zetten' (lees: uit rancune dat Willem nu niet genomineerd is). Aan elk nadeel zit immers ook een voordeel.
Lijkt me niet zo waarschijnlijk Pyl. Rancune ztov van Willem omdat de anderen niet op hem gestemd hebben. Je zou eerder rancune moeten verwachten van degenen waarop Willem gestemd heeft.
lijkt mij de suggestie van Amappa beter, vooral niet stemmen op de persoon die Willem heeft genomineerd.
quote:
op 12-06-1999 om 04:43 PM schreef amappa het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik hoop dat degene die Willem heeft genomineerd niet Maurice is, anders ben ik er inderdaad ook bang voor dat het voor Willem nog makkelijker wordt.
In dat geval gok ik dat Bart of Ruud hiervoor verantwoordelijk is.
Bij Ruud meende ik de laatste tijd wat irritatie ten opzichte van Willem te bespeuren en Bart zou W. genomineerd kunnen hebben omdat hij het waarschijnlijk niet eens is met Karin's plannetje om W. buiten schot te laten.
'Tis maar een gokje
quote:
op 12-06-1999 om 03:22 PM schreef amappa het volgende:
Voor de Willem haters:OPROEP
Laten wij nu niet gaan stemmen op degene die Willem heeft genomineerd!!
De uitzending van vanavond liet al zien dat nu het geld in zicht komt de stemming in huis verandert, en het geld ook steeds meer onderwerp van gesprek wordt. Willem was tenminste eerlijk ten aanzien van het geld, hij kwam er tenminste voor uit dat het hem om het geld ging, en volgens hem gold dat voor iedereen behalve voor Karin, die er uit idealistische overwegingen zou zitten, maar Karin hield wijselijk haar mond, en deed haar ogen even dicht om de dollar-tekens te verbloemen.
Willem is misschien niet de sympathiekste, maar houd Karin als runner-up in de gaten !
Groetjes Ayla
Maarre Bart is de enige die slim is en Willem door heeft. Hij moet er dus nog zeker in blijven. (eigenlijk moet hij dus gewoon winnen!)
Paul de Leeuw schijnt het in koffietijd gezegd te hebben:"Willem die klopt niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |