Ben nu Fallout aan het installerenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand al een games op de HD geinstalleerd?
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kreeg een dre tijdens het installeren van Fable 2 op de HD.
Ik vind ze nu echt slecht worden... Geen glimlach en geen idee of het nou een JA of een NEE isquote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)uation/420-Fallout-3
Wat doe je met die discs?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2 installeren lukt dus niet...disk is verneukt...
Ik niks, die brakke hardware van M$ daarentegen.quote:
Die ga ik nu proberen.quote:Lost Odyssey had het ook toch?
Ik ga volgend jaar ook een nieuwe halen. Ben er wel een beetje klaar mee. Deze verkoop ik niet maar ga ik ritueel slopen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het verkopen van mijn oude 360 en het kopen van een nieuwe is echt een van de beste beslissingen van dit jaar geweest. Heb nog geen vastloper of wat dan ook gehad sindsdien
Het ging om sarcasme,... maar heb inderdaad ook al in tijden geen glimlach meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind ze nu echt slecht worden... Geen glimlach en geen idee of het nou een JA of een NEE is
Ik hoor dat van veel mensen,... die nieuwe dingen in de winkel zijn echt geweldig. Zelf heb ik geen problemen. Deze 360 draait echt vlekkeloos. Vanavond Fallout spelen zonder lawaaiquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het verkopen van mijn oude 360 en het kopen van een nieuwe is echt een van de beste beslissingen van dit jaar geweest. Heb nog geen vastloper of wat dan ook gehad sindsdien
Je hebt al een HDD toch? Koop een Arcade!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst een Premium vandaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |