Ik zeg helemaal niks ik heb alleen aangetoond dat een profiel nep is!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Van Nederland zegt 'ie. Dat meisje is helemaal geen Nederlandse.
Het filmpje is de moeite niet eens waard. Superslecht gemaakt.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:47 schreef scaloni het volgende:
[..]
kan je em opnieuw oploaden want hij is verwijderd..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:27 schreef MervinMinky het volgende:
Kijk eens wie ik op de site van Rock Steady (www.rocksteadyonline.com) zie bij foto's![]()
http://img186.imageshack.us/my.php?image=ansswadt2.jpg
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:de vader van Ansswa
[ afbeelding ]
laat me denken aan string emilequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:de vader van Ansswa
[ afbeelding ]
Keira Augustina?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:47 schreef scaloni het volgende:
ik zoek deze bil met die lichtblauw Gstring, van wie is het..![]()
Is ook niet zo raar als hij vastzit.quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Elounda het volgende:
We horen niet veel meer van onze knuffelpooier, de laatste dagen.
News? Anyone?
Gut wat zijn we weer scherp.quote:Op maandag 15 december 2008 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook niet zo raar als hij vastzit.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Gut wat zijn we weer scherp.![]()
![]()
(het was een verkapte TVP mijnzijds, deze domme vraag
)
quote:Vermeende loverboys blijven vastzitten
Uitgegeven: 17 februari 2009 16:12
Laatst gewijzigd: 17 februari 2009 16:12
AMSTERDAM - Vier mannen die meerdere vrouwen zouden hebben gedwongen in de prostitutie te werken, blijven nog zeker drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten, zo liet een woordvoerster weten.
Volgens justitie legden de verdachten contact met hun slachtoffers, onder meer via websites als Hyves en Partyflock.
Tijdens dates zouden ze hen hebben ingepalmd, waarna ze de vrouwen er toe zouden hebben bewogen als prostituee te gaan werken in Amsterdam, Den Haag, Alkmaar en Utrecht. Daarbij zouden de mannen ook geweld hebben gebruikt.
Justitie beschuldigt de verdachten er ook van dat zij geld hebben witgewassen. De politie vatte de mannen in november in de kraag. Een vijfde verdachte kwam onlangs op vrije voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |