abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63334922
Kwam dit tegen op een blog, vond het wel frappant. Heb ook nog even op feiten gechecked en het klopt allemaal.
quote:
· Abraham Lincoln was elected to Congress in 1846.
· John F. Kennedy was elected to Congress in 1946.
· Abraham Lincoln was elected President in 1860.
· John F. Kennedy was elected President in 1960.
· The names Lincoln and Kennedy each contain seven letters.
· Both were particularly concerned with civil rights.
· Both wives lost their children while living in the White House.
· Both Presidents were shot on a Friday.
· Both were shot in the head.
· Lincoln's secretary was named Kennedy.
· Kennedy's secretary was named Lincoln.
· Both were assassinated by Southerners.
· Both were succeeded by Southerners.
· Both successors were named Johnson.
· Andrew Johnson, who succeeded Lincoln, was born in 1808.
· Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908.
· John Wilkes Booth, who assassinated Lincoln was born in 1839.
· Lee Harvey Oswald, who assassinated Kennedy was born in 1939.
· Both assassins were known by their three names.
· Both names are made of fifteen letters.
· Booth ran from the theater and was caught in a warehouse.
· Oswald ran from a warehouse and was caught in a theater.
· Booth and Oswald were assassinated before their trials.
· And last but not least,
· Before Lincoln was shot he was in Monroe, Maryland.
· Before Kennedy was shot he was in Marilyn Monroe.
Vaag.
WOS'ser for life.
  woensdag 19 november 2008 @ 01:14:55 #2
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63335112
Kennedy reed in een Lincoln en Lincoln reed in iets met de naam Kennedy, ik heb wel eens langere lijstjes gezien.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_63335191
Apart ja, vooral die laatste regel.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_63335765
Ach, als je overeenkomsten WILT vinden, dan vind je die ook.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 19 november 2008 @ 02:34:56 #5
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_63335781
Cherry picking van data.....
Deed de VS ook toen ze iraq in wilde
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  woensdag 19 november 2008 @ 10:07:39 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63338511
blijft grappig ja...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63348822
Gekopieerd vanaf broodjeaap.nl:

Kennedy versus Lincoln
Er zijn een aantal opmerkelijke toevalligheden tussen de Amerikaanse presidenten Lincoln en Kennedy:

Abraham Lincoln werd in 1846 in het congres gekozen.
John F Kennedy werd in 1946 in het congres gekozen.

Lincoln werd in 1860 tot president gekozen.
Kennedy werd in 1960 tot president gekozen.

Beide presidenten werden op een vrijdag vermoord.
Beide presidenten werden in het hoofd geraakt.

Lincoln's secretaresse heette Kennedy.
Kennedy's secretaresse heette Lincoln.

Beide presidenten werden vermoord door iemand uit het zuiden van de VS.
Beide presidenten werden opgevolgd door iemand uit het zuiden van de VS.

Beide opvolgers heetten Johnson.

Andrew Johnson, die Lincoln opvolgde, werd geboren in 1808.
Lyndon Johnson, die Kennedy opvolgde, werd geboren in 1908.

John Wilkes Booth, die Lincoln vermoordde, werd geboren in 1839.
Lee Harvey Oswald, die Kennedy vermoordde, werd geboren in 1939.

Beide moordenaars hadden een tweede voornaam.
Beide namen bestaan uit 15 letters.

Lincoln werd neergeschoten in een theater met de naam 'Kennedy'.
Kennedy werd neergeschoten in een auto van het merk 'Lincoln'.

Booth vluchtte uit het theater en werd gepakt in een pakhuis.
Oswald vluchtte uit een pakhuis en werd opgepakt in een theater.

Booth en Oswald werden allebei vermoord voor hun berechting.

Een week voor Lincoln werd neergeschoten was hij in Monroe, Maryland.
Een week voor Kennedy werd neergeschoten was hij in Marilyn Monroe.

Waar of niet waar?
Alle voorbeelden hierboven zijn, voor zover valt na te gaan, waar.

Dat wil zeggen... Je kunt een voorbehoud maken met betrekking tot Marilyn Monroe, want die was in 1963 al een jaar dood.

Oja. En Oswald werd opgepakt in een bioscoop, niet in een theater.

Oja. Lincoln werd niet neergeschoten in een theater met de naam 'Kennedy'. De naam van het theater is 'Ford's Theatre'. Het bestaat nog steeds; kijk maar.

Uhm... En Lincoln had helemaal geen secretaresse die Kennedy heette (hij had twee secretarissen, John Nicolay en John Hay).

Eeeh... en John Booth werd geboren in 1838 en niet in 1839.

En eigenlijk werd hij ook niet opgepakt in een pakhuis, maar werd hij doodgeschoten in een schuur.

Maar voor de rest is alles waar.

Er zijn mensen die beweren dat Kennedy werd neergeschoten in een auto van het merk 'Ford' en dus niet in een 'Lincoln', maar het was wel degelijk een 'Lincoln'; een Lincoln Continental uit 1961 om precies te zijn. Zie hier. De auto werd geassembleerd door Ford in hun Lincoln-fabriek in Wixom, Michigan (kosten: $200.000) en bevindt zich momenteel in het Henry Ford Museum.
  donderdag 20 november 2008 @ 05:55:38 #8
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_63365046
Bioscoop vertaalt naar het engels is movie theater
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_64454603
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, maar dit zijn feiten, ach laten we het maar weer op toeval houden.
pi_64710891
Geinig lijstje, wel vaker langs zien komen, meestal in PowerPoint-formaat via de mail.
Ik vroeg me al af in hoeverre het allemaal op waarheid berust. Zo te zien grotendeels dus wel, maar deels dus inderdaad niet.
Klein beetje geschiedsvervalsing om de boel wat interessanter te maken.
pi_64711439
opmerkelijk, niet meer dan dat.
pi_64731259
quote:
Op woensdag 19 november 2008 02:30 schreef spijkerbroek het volgende:
niks aan toe te voegen!
75 topics = FIN
pi_64734931
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef ToT het volgende:
Geinig lijstje, wel vaker langs zien komen, meestal in PowerPoint-formaat via de mail.
Ik vroeg me al af in hoeverre het allemaal op waarheid berust. Zo te zien grotendeels dus wel, maar deels dus inderdaad niet.
Klein beetje geschiedsvervalsing om de boel wat interessanter te maken.
En er is vast ook een hele lange lijst met verschillen te maken.
pi_65069812
Alle reacties hierboven zijn wel een beetje Naief vind ik, Toeval bestaat, Maar zoveel toeval?
pi_65072070
hoe naief jij bent omg, denk je nou echt dat de ouders van kennedy hebben zitten uitreken dat hij die dag geboren moest worden. Net of kennedy ooit geprobeert heeft lincoln na te doen. O nee vergeten misschien is lincoln wel kennedy in een nieuw leven denk na man totale onzin precies zoals hier boven is gezegd waar je overeenkomsten wil zien dan zie je ze ook, je kent die 9/11 cijfergrap toch ook, is net zo'n onzin. Kan dit topic niet dicht gewoon hatelijk.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_65072192
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef 49euro het volgende:
hoe naief jij bent omg, denk je nou echt dat de ouders van kennedy hebben zitten uitreken dat hij die dag geboren moest worden. Net of kennedy ooit geprobeert heeft lincoln na te doen. O nee vergeten misschien is lincoln wel kennedy in een nieuw leven denk na man totale onzin precies zoals hier boven is gezegd waar je overeenkomsten wil zien dan zie je ze ook, je kent die 9/11 cijfergrap toch ook, is net zo'n onzin. Kan dit topic niet dicht gewoon hatelijk.
Graag alleen posten als je IQ hoger is als 60.

49euro valt al af.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:13:32 #17
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_65072399
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Donstyle het volgende:

[..]

Graag alleen posten als je IQ hoger is als 60.

49euro valt al af.
En jij ook
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_65072695
Zat er al op te wachten, maar jij denkt dus dat Oswald, zelf op het idee kwam om hem door zn harses te knallen?
Even een vraag tussendoor hoe denk jij over 9/11, gewoon benieuwd.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:28:01 #19
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_65072962
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:20 schreef Donstyle het volgende:
Zat er al op te wachten, maar jij denkt dus dat Oswald, zelf op het idee kwam om hem door zn harses te knallen?
Even een vraag tussendoor hoe denk jij over 9/11, gewoon benieuwd.
Wat heeft Oswald te maken met 9/11?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_65073137
aub donstyle als je het over mijn iq hebt hoef je geen cijfers weg te laten,
ga aub geen topics die nergens op slaan omhoog halen want dat oswald kennedy doodschiet heeft geen FUCK te maken met Lincoln laat staan met 11 september. Hoe dom ben je als je geloof in die cijfer verhaaltjes van hierboven.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_65073462
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef freiss het volgende:

[..]

Wat heeft Oswald te maken met 9/11?
Niks. Wil graag weten hoe 49euro hier tegen aan kijkt, want er zijn nl. heel veel mensen die geloven wel dat de Amerikaanse regering iets te maken heeft met aanslagen op 9/11, maar verder niks. Die mensen denken dus dat alleen in 2001 de regering wat smerigs heeft gedaan, maar daarvoor niets, en daarna gewoon weer verder gaat met de goede regering uit te hangen, en dan ben je wel kortzichtig.
pi_65073722
Wil je weten hoe ik 9/11 zie?

Ik zie 9/11 als een van de gebeurtenissen waarmee oa familie Bush en Dhr. Cheney hun macht op de wereld vergroten door bv het starten van oorlog en het zaaien van angst. Zij verdienen indirect via investeringsmaatschappijen als Carlylegroup en Haliburton veel geld met dit soort oorlogen, zij bezitten zowat alle bedrijven die het amerikaanse leger van brandstof en materiaal voorzien. Verder zaait 9/11 angst en verderf. Dat Fam. Bush er iets mee te maken heeft lijkt me wel duidelijk.

Ik zie alleen niet in wat dit alles te maken heeft met kennedy en lincoln en een paar cijfertjes waarvan de helft niet eens klopt. Naief vind ik zomaar dingen aannemen zonder te controleren.
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef Donstyle het volgende:
Alle reacties hierboven zijn wel een beetje Naief vind ik, Toeval bestaat, Maar zoveel toeval?
pi_65074361
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:46 schreef 49euro het volgende:
Wil je weten hoe ik 9/11 zie?

Ik zie 9/11 als een van de gebeurtenissen waarmee oa familie Bush en Dhr. Cheney hun macht op de wereld vergroten door bv het starten van oorlog en het zaaien van angst. Zij verdienen indirect via investeringsmaatschappijen als Carlylegroup en Haliburton veel geld met dit soort oorlogen, zij bezitten zowat alle bedrijven die het amerikaanse leger van brandstof en materiaal voorzien. Verder zaait 9/11 angst en verderf. Dat Fam. Bush er iets mee te maken heeft lijkt me wel duidelijk.

Ik zie alleen niet in wat dit alles te maken heeft met kennedy en lincoln en een paar cijfertjes waarvan de helft niet eens klopt. Naief vind ik zomaar dingen aannemen zonder te controleren.
[..]

Ok dat is duidelijk. nu dwaalden we in dit topic aardig af, Ik vind dit gewoon weer zo typerend.
De moord op Kennedy was al hocus pocus, en als je dan zoiets als dit leest,(ik had dit al eerder gelezen) nu zijn toch een paar van deze dingen wel waar, ik beweer niet dat alles waar is, en dan vind ik het toch wel een leuk discussiepunt. Aan sommige reacties heb je dan helemaal niets. Ik hoop alleen dat jij niet zo'n figuur bent die denkt dat regeringen voor 9/11 zich netjes aan de regels hielden, en zeker niet dat dit erna gebeurd. Want ik ben van mening dat ons nog wel iets te wachten staat.
pi_65075022
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef Donstyle het volgende:

[..]

Ok dat is duidelijk. nu dwaalden we in dit topic aardig af, Ik vind dit gewoon weer zo typerend.
De moord op Kennedy was al hocus pocus, en als je dan zoiets als dit leest,(ik had dit al eerder gelezen) nu zijn toch een paar van deze dingen wel waar, ik beweer niet dat alles waar is, en dan vind ik het toch wel een leuk discussiepunt. Aan sommige reacties heb je dan helemaal niets. Ik hoop alleen dat jij niet zo'n figuur bent die denkt dat regeringen voor 9/11 zich netjes aan de regels hielden, en zeker niet dat dit erna gebeurd. Want ik ben van mening dat ons nog wel iets te wachten staat.
Oklahoma, Pearl Harbor, Kennedy, zijn enkele voor 9/11 dus ben maar niet bang dat ik niets weet wat er voor 9/11 speelde tevens zin dit situaties waarin we als volk kritisch moeten zijn. Ja natuurlijk de moord op kennedy roept veel vraagtekens op maar omdan het vergelijk met lincoln te zien gaat mij te ver, in zulke bovennatuurlijke dingen kun je me niet makkelijk overtuigen.
pi_65080383
Oswald....Jeez, op de middelbare school kregen we al te horen dat de officiële lezing volslagen bullshit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')