Je kunt al storten, dat doe je door de optie "geld toevoegen" te kiezen, hier gaan echter ook minimaal 4 a 5 dagen overheen (is mijn ervaring tenminste). Dus je zult hoe dan ook geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:41 schreef Irving het volgende:
Hm volgens mij is er iets misgegaan, want ik moet nu minstens 5 dagen wachten geloof ikIk heb dus een account aangemaakt, gekozen voor "Betalen met mijn
bankrekening", in plaats van het te koppelen aan mijn bankrekening. Maar ik krijg nu twee kleine bedragen op mijn rekening gestort om te bevestigen dat het mijn rekening is, maar kan ik nu al storten op en betalen met PayPal of niet?
Blijkbaar kun je tegenwoordig alleen nog geld overmaken vanaf een gekoppelde bankrekening ofzo... Misschien moet je eens de FAQ oid lezen? Daar staat het namelijk gewoon inquote:Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef Irving het volgende:
Kan ik al storten?Ik moet hem eerst bevestigen staat er. Als ik op "Geld overmaken" en dan op "Geld overschrijven van een bankrekening in Nederland" klik, krijg ik de volgende melding: "PayPal heeft twee kleine bedragen op uw bankrekening gestort. Voer de bedragen precies in zoals ze op uw bankafschrift worden weergegeven: Op deze manier weten wij zeker dat u de houder van deze rekening bent." en deze bedragen krijg ik pas te weten over 5-7 dagen -.-
Als je je rekening bevestigd hebt dan kun je het bedrag van je bankrekening laten afschrijven: dus slechts 5-7 dagen wachten (scheelt toch ietsquote:Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef Irving het volgende:
Mja ik kan dus mijn PayPal-rekening pas bevestigen over 5-7 dagen, en het betalen kan 4-6 dagen duren. Dan moet ik dus ongeveer 11 dagen wachten voordat ik kan betalen en dat duurt eigenlijk te lang -.- Maar wel bedankt voor je hulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |