abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63333029
Hm, ik zit nu in een bestelmenu en ik moet kiezen tussen PayPal, MetaCharge en Worldpay. Het enige dat ik echter kan is internetbankieren via de Postbank. Welke van deze drie moet ik kiezen, of kan ik niet via de postbank betalen dan?
pi_63333047
Moet je een paypal account maken en dan kun je via postbank > Paypal > betalen.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_63333189
Meh! Duurt het lang om zo'n account aan te maken? -.- En heeft postbank niet iets om toch via 1 van deze drie manieren te betalen? Er staat onder de optie "Offline Payment Processors" trouwens ook "Invoice", maar omdat dit een amerikaans bedrijf is weet ik niet of ik hier iets aan heb met internetbankieren.

Wel bedankt voor het antwoord.

[ Bericht 35% gewijzigd door Irving op 19-11-2008 00:00:28 ]
pi_63333671
Als je eenmaal je paypal account hebt geactiveerd enzo hoeft er geen geld op te staan om iets te kunnen betalen als je hem hebt gekoppeld aan je (post)bank super relaxed. Geld gaat dan gewoon van je rekening.
pi_63333715
Het openen van een paypal rekening is zo gepiept, echter het koppelen aan je bank duurt een paar dagen net als het overmaken van geld naar je paypal rekening. Kortom: het duurt even voor je hem kunt gaan gebruiken. Maar ik gok eigenlijk dat er niets anders op zit...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_63350893
Hm volgens mij is er iets misgegaan, want ik moet nu minstens 5 dagen wachten geloof ik Ik heb dus een account aangemaakt, gekozen voor "Betalen met mijn
bankrekening", in plaats van het te koppelen aan mijn bankrekening. Maar ik krijg nu twee kleine bedragen op mijn rekening gestort om te bevestigen dat het mijn rekening is, maar kan ik nu al storten op en betalen met PayPal of niet?
pi_63351385
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:41 schreef Irving het volgende:
Hm volgens mij is er iets misgegaan, want ik moet nu minstens 5 dagen wachten geloof ik Ik heb dus een account aangemaakt, gekozen voor "Betalen met mijn
bankrekening", in plaats van het te koppelen aan mijn bankrekening. Maar ik krijg nu twee kleine bedragen op mijn rekening gestort om te bevestigen dat het mijn rekening is, maar kan ik nu al storten op en betalen met PayPal of niet?
Je kunt al storten, dat doe je door de optie "geld toevoegen" te kiezen, hier gaan echter ook minimaal 4 a 5 dagen overheen (is mijn ervaring tenminste). Dus je zult hoe dan ook geduld moeten hebben.
pi_63351492
Kan ik al storten? Ik moet hem eerst bevestigen staat er. Als ik op "Geld overmaken" en dan op "Geld overschrijven van een bankrekening in Nederland" klik, krijg ik de volgende melding: "PayPal heeft twee kleine bedragen op uw bankrekening gestort. Voer de bedragen precies in zoals ze op uw bankafschrift worden weergegeven: Op deze manier weten wij zeker dat u de houder van deze rekening bent." en deze bedragen krijg ik pas te weten over 5-7 dagen -.-
pi_63351632
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef Irving het volgende:
Kan ik al storten? Ik moet hem eerst bevestigen staat er. Als ik op "Geld overmaken" en dan op "Geld overschrijven van een bankrekening in Nederland" klik, krijg ik de volgende melding: "PayPal heeft twee kleine bedragen op uw bankrekening gestort. Voer de bedragen precies in zoals ze op uw bankafschrift worden weergegeven: Op deze manier weten wij zeker dat u de houder van deze rekening bent." en deze bedragen krijg ik pas te weten over 5-7 dagen -.-
Blijkbaar kun je tegenwoordig alleen nog geld overmaken vanaf een gekoppelde bankrekening ofzo... Misschien moet je eens de FAQ oid lezen? Daar staat het namelijk gewoon in
pi_63351780
Mja ik kan dus mijn PayPal-rekening pas bevestigen over 5-7 dagen, en het betalen kan 4-6 dagen duren. Dan moet ik dus ongeveer 11 dagen wachten voordat ik kan betalen en dat duurt eigenlijk te lang -.- Maar wel bedankt voor je hulp
pi_63356916
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef Irving het volgende:
Mja ik kan dus mijn PayPal-rekening pas bevestigen over 5-7 dagen, en het betalen kan 4-6 dagen duren. Dan moet ik dus ongeveer 11 dagen wachten voordat ik kan betalen en dat duurt eigenlijk te lang -.- Maar wel bedankt voor je hulp
Als je je rekening bevestigd hebt dan kun je het bedrag van je bankrekening laten afschrijven: dus slechts 5-7 dagen wachten (scheelt toch iets ). Maar zonder gekheid: lees de FAQ/voorwaarden etc echt even door, dan weet je in ieder geval wat je hebt en wat je er mee kunt, wel zo makkelijk
pi_63357022
Jah kheb de hele FAQ en voorwaarden gelezen voor mijn derde post hier, maar ik heb mijn rekening nog niet bevestigd want dat kan pas over minimaal 5 dagen. Geld erop storten vanaf mijn rekening kan dus niet omdat het nog niet bevestigd is dat het mijn rekening is, en ook al kan het wel, dan moet ik alsnog minimaal 4 dagen wachten -.- Maar ik denk dat er maar niets anders op zit
pi_74957294
Ik heb ook paypal, en ik vind het eingelijk een grafbedrijf,

Het is omdat het bedrijf waar ik producten bestel, dit alleen met paypal kan. Ze hebben nu een nieuwe regel dat er alleen besteld kan worden , indien er geld op de rekening staat. Ook al is er een bankrekeninggekoppeld, want hun moeten dan ook 4 dagen wachten.

Dan weet ik wel iets als je via de iphone geld stort naar je paypal rekening staat het er op binnen een paar min. Dat vraag ik dan aan een vriend van mij, zodat ik weer geld heb op de rekening. Maar ik moet toch op die vriend wachten. Weet iemand geen API online of iets dergelijks dat het ook te doen?

Het is toch belachelijk dat het via een Iphone wel kan, maar anders niet?

Groet

danny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')