[stephen king]I'm your biggest fan![/stephen king]quote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehehe, je volgt me ook overal he!
Owzo, die ken ik nietquote:Je mist alleen nog de Bearwww, FFFans, BareUnite

Die is ook nog wel even voorbij gekomenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe was het gisteren? nog ge-daisy chained ?
 .
.

Je hebt wel moeite gedaan iig want het is niet pjederdy. De gay.nl dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[stephen king]I'm your biggest fan![/stephen king]
[..]
Owzo, die ken ik niet

hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die is ook nog wel even voorbij gekomen.
 wat een skank ben je ook
      wat een skank ben je ook      

Ik heb niet echt gezocht hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je hebt wel moeite gedaan iig want het is niet pjederdy. De gay.nl dan.
 Ik gooide gewoon wat sites op die ik ken
 Ik gooide gewoon wat sites op die ik ken  

Geef maar aan CDP als ik 'm nog eens vraag om te datenquote:

Ik wil best daten, heur. Alleen Ehv of A'dam?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Geef maar aan CDP als ik 'm nog eens vraag om te daten

Daten in Eindhoven? Laat ze eerst het winkelen maar eens gaan fixen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil best daten, heur. Alleen Ehv of A'dam?

De bios is best fijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daten in Eindhoven? Laat ze eerst het winkelen maar eens gaan fixen.

Mens da's al lang gefixed!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daten in Eindhoven? Laat ze eerst het winkelen maar eens gaan fixen.
 Naast de winkelstraten en na de Heuvelgalerie is er nu de Piazza en de grootste Mediamarkt. En ze zijn nu bezig met Rondom de Admirant.
 Naast de winkelstraten en na de Heuvelgalerie is er nu de Piazza en de grootste Mediamarkt. En ze zijn nu bezig met Rondom de Admirant.

quote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef MisterO het volgende:

Ik kan niet wachten tot 30 november

Komt weer een nieuwe, dichterbij m'n huisquote:

Alleen dat duurt nog wel ff
 Alleen dat duurt nog wel ff 

Uuuuuuh... in beide ben ik al zo vaak geweestquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil best daten, heur. Alleen Ehv of A'dam?

Om film te kijken of voor andere dingen?quote:

Wordt wel de 2e keer dan, want de eerste is al beloofd aan m'n bff. Of je moet meewillen?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Uuuuuuh... in beide ben ik al zo vaak geweest
Twilight kijken?
Dat zeker. Vooral als de automaten weer eens stuk zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Om film te kijken of voor andere dingen?
Trouwens elke bios is fijn in vergelijking met Pathe de munt

Ja maar, ik krijg maar geen uitnodiging van jequote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens da's al lang gefixed!Naast de winkelstraten en na de Heuvelgalerie is er nu de Piazza en de grootste Mediamarkt. En ze zijn nu bezig met Rondom de Admirant.

What drugs are you on?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:07 schreef MisterO het volgende:
Ik zie dat nog wel wat worden, CDP en Ang3l, de zoveelste FOK stel
 Utrecht was al een drama qua afstand, dan is Ehv helemaal niets.
 Utrecht was al een drama qua afstand, dan is Ehv helemaal niets.

Ligt er ff aan wanneer.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wordt wel de 2e keer dan, want de eerste is al beloofd aan m'n bff. Of je moet meewillen?
 Je kent m'n agenda! Laat maar weten
 Je kent m'n agenda! Laat maar weten  

Al werken ze wel dan functioneren ze nog niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wordt wel de 2e keer dan, want de eerste is al beloofd aan m'n bff. Of je moet meewillen?
[..]
Dat zeker. Vooral als de automaten weer eens stuk zijn.

Ohhquote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What drugs are you on?Utrecht was al een drama qua afstand, dan is Ehv helemaal niets.
 Ben ik je dat niet waaaaard?
 Ben ik je dat niet waaaaard?

waar heb je het over!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What drugs are you on?Utrecht was al een drama qua afstand, dan is Ehv helemaal niets.
 valt me toch van je tegen CDP
  valt me toch van je tegen CDP 

Jawel, maar het moet echt WHOA zijn wil ik die niet-te-fietsen afstand vergeten. So impress me.quote:

Als 't af is mag je komen:quote:Op woensdag 19 november 2008 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar, ik krijg maar geen uitnodiging van je

Heb je daar geen dagtaak aan om dat allemaal bij te houden?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehehe, je volgt me ook overal he!
Je mist alleen nog de Bearwww, FFFans, BareUnite

Ik moet je whoa-en?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jawel, maar het moet echt WHOA zijn wil ik die niet-te-fietsen afstand vergeten. So impress me.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet je whoa-en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 You know when you close your eyes and wish for something?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.

Jamaar... ik heb geen sex op de 1e datequote:
 Hoe doe ik dat dan?
 Hoe doe ik dat dan?  

Wie zegt dat sex op de eerste date iets is waar ik om vroeg?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar... ik heb geen sex op de 1e dateHoe doe ik dat dan?

VICTOR!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef MisterO het volgende:
wat 'n slett'n

Ik zou niet weten hoe ik anders moest whoa-enquote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat sex op de eerste date iets is waar ik om vroeg?

........and let me goooooquote:

Kom je me dan ophalen uit het verzorgingstehuis?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als 't af is mag je komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt 't... waaaaaaazig gebouw!

Victor?quote:

Alles behalve dat glazen geval staat er al inmiddels hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom je me dan ophalen uit het verzorgingstehuis?

Je hoeft ook niets te doen, alleen maar laten zien, kan al impressive zijn!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar... ik heb geen sex op de 1e dateHoe doe ik dat dan?
 .
. .
.

Dan nog...ik heb maandag mijn rug overbelast tijdens trainen en nu loop ik als een bejaardequote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles behalve dat glazen geval staat er al inmiddels hoor

Neuhquote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te doen, alleen maar laten zien, kan al impressive zijn!.
 Daar schrikt ie niet meer van hoor
 Daar schrikt ie niet meer van hoor 
quote:En anders hak je je date in tweeen. Ga je effe buiten roken en kun je rustig op je tweede date aan de sex!.
 Whehehehe
 Whehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |