De ene weet niet wat WII is en de ander niet wat WWJD is... staan we quittequote:Op woensdag 19 november 2008 13:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het is niet dom als je het niet weet

Jullie komen vast beter in beeld dan ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef MisterO het volgende:
We worden wereldberoemd, Im telling you!De camera's waren constant op Jerre en mij gericht

Je moet ook bij de jamin wezen waar je wangen vol-geknetterd worden en je betaald word om aan gom-ballen te likken.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Een bezoek aan de jamin zorgt er voor dat mijn wangen vol knetterkauwgom zitten
O en geen Mike te bekennen

quote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene weet niet wat WII is en de ander niet wat WWJD is... staan we quitte

Jou.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, expreszo dingen zijn hier geblokkeerd dus ik zie niet met wie je'm vergelijkt

Die foto die je eerder zelf hebt gepost.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, expreszo dingen zijn hier geblokkeerd dus ik zie niet met wie je'm vergelijkt

Dacht ik alquote:

Ja die kan ik hier dus ook niet zien, op m'n werk.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die foto die je eerder zelf hebt gepost.

What's up pussycat?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:03 schreef Pjederdy het volgende:
grmbl

word er nat van..
     word er nat van.. 

quote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je moet ook bij de jamin wezen waar je wangen vol-geknetterd worden en je betaald word om aan gom-ballen te likken.

Be afraid. Very afraid. Het is een raar forum. Sommige mensen denken dat ze echt niet kunnen daten met iemand als ie geen forumaccount heeft. (diep in kliekje zat)quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef MrBrightside het volgende:
Door die ExpresZo foto ben ik op het rare idee gekomen om me op dat forum aan te melden.

waaromquote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef MrBrightside het volgende:
Door die ExpresZo foto ben ik op het rare idee gekomen om me op dat forum aan te melden.
 er zijn daar toch meer leeftijdsgenoten van je
  er zijn daar toch meer leeftijdsgenoten van je

Oh, maar dan kan ik ze uitlachen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Be afraid. Very afraid. Het is een raar forum. Sommige mensen denken dat ze echt niet kunnen daten met iemand als ie geen forumaccount heeft. (diep in kliekje zat)

LMAO.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik date ook alleen nog maar met Fokkers voortaan. CDP, daten?

hehe. Ik heb je iig gewaarschuwd.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:23 schreef MrBrightside het volgende:
Oh, maar dan kan ik ze uitlachen.

Leeftijdsgenoten zijn stom.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waaromer zijn daar toch meer leeftijdsgenoten van je
 Van die expreszo lezende panners. En ik ben nog nooit op Pann geweest dus daar kan ik verder heel niet over oordelen maar ik heb een vaag vermoeden over hoe het is.
 Van die expreszo lezende panners. En ik ben nog nooit op Pann geweest dus daar kan ik verder heel niet over oordelen maar ik heb een vaag vermoeden over hoe het is.

Pann is een E'zo mijnenveld, kan ik zeggen na 2 PANN on Tours en 1 Pann Utrecht.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef MrBrightside het volgende:
Leeftijdsgenoten zijn stom.Van die expreszo lezende panners. En ik ben nog nooit op Pann geweest dus daar kan ik verder heel niet over oordelen maar ik heb een vaag vermoeden over hoe het is.

tss hoer!quote:
 Je lacht me uit!
 Je lacht me uit! 

Ik vind de mensen op Pann niet zo heel leuk.... zal ik dan maar geen expreszo gaan lezen?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pann is een E'zo mijnenveld, kan ik zeggen na 2 PANN on Tours en 1 Pann Utrecht.

Ik probeerde het plaatje van mike weer te geven, maar dat lukte niet.quote:
 .
. 

Die hebben we in dit topic ook wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
Het Expreszo forum zit vol met vage lesbo's die denken dat ze grappig zijn

Eigen schuld, had je maar niet tot laat moeten dippydooen!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik probeerde het plaatje van mike weer te geven, maar dat lukte niet..
Oh, en ik ben een beetje brakjes vandaag.

quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef Xiance het volgende:
BEAAAAUUUUTTTTTTYYYYYY AND....... THE BEAAAAAAAAAAAAAAAAASTTTTTTT....

De enige reden dat ik hier ben gaan postenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik date ook alleen nog maar met Fokkers voortaan. CDP, daten?
 .
.

dank je dat had ik net nodigquote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God. Dit zit dus al de hele week in mn hoofd:

quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef Xiance het volgende:
BEAAAAUUUUTTTTTTYYYYYY AND....... THE BEAAAAAAAAAAAAAAAAASTTTTTTT....

hoe was het gisteren? nog ge-daisy chained ?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik probeerde het plaatje van mike weer te geven, maar dat lukte niet..
Oh, en ik ben een beetje brakjes vandaag.

Eensch. De heren zijn af en toe net zo erg.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
Het Expreszo forum zit vol met vage lesbo's die denken dat ze grappig zijn

O dit is gewoon een uitbreiding van je gaydar, gayromeo, dudesnude, gay.nl, homo.nl, chatboy, CU2, weet ik veel, profielen?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hier ben gaan posten.

Mag ik een NEE NEE sticker?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kort samengevat:
[ afbeelding ]

Whehehe, je volgt me ook overal he!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dit is gewoon een uitbreiding van je gaydar, gayromeo, dudesnude, gay.nl, homo.nl, chatboy, CU2, weet ik veel, profielen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |