MP3 danquote:Op woensdag 19 november 2008 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen CD.
Ik heb jus d'orangequote:Op woensdag 19 november 2008 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb echter wel koffie.
Ik ook! OMG soulmates!quote:
O!quote:
Mijn koffie is ook niet verser dan Senseo kan zijn.quote:
Hoe duur is duur?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef MrBrightside het volgende:
Jeej, zo naar de belachelijk dure kapper. Ben benieuwd.
En steeds vergeten dat bakje te legen waardoor het na een poosje over je aanrecht druipt.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat knopje indrukken, die nieuwe pad erin leggen en dan ook nog eens evt het water verversen is al moeite zat.
Maar hopen dat ze niet ook nog belachelijk knippen voor die belachelijk dure prijs want dan zit je straks met een belachelijk kapsel. Dan zou ik belachelijk hard met hun neus in de belachelijke design wasbak duwen!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef MrBrightside het volgende:
Jeej, zo naar de belachelijk dure kapper. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En steeds vergeten dat bakje te legen waardoor het na een poosje over je aanrecht druipt.
37,50 voor alleen knippen. Voor Amsterdamse maatstaven valt dat op zich nog wel mee geloof ik.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze niet ook nog belachelijk knippen voor die belachelijk dure prijs want dan zit je straks met een belachelijk kapsel. Dan zou ik belachelijk hard met hun neus in de belachelijke design wasbak duwen!
Ik was met knippen en kleuren (3 kleuren) iets van 55 og 60 kwijtquote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
37,50 voor alleen knippen. Voor Amsterdamse maatstaven valt dat op zich nog wel mee geloof ik.
Ik heb voor mezelf een 'echt' espressoapparaat. De koffie die eruit komt is zalig, alleen ben je voor één kop espresso gewoon 15 minuten kwijt en aan het schoonmaken nog eens 10 dus dat ding gebruik ik amper.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen koffiezetapparaat thuis. Ik lust geen koffie en gasten die drinken maar lekker oploskoffie en anders moeten ze niet zeiken en net als ik thee drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |