Oke.. iemand anders die me er wel verder mee kan helpen...???quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:42 schreef Mastertje het volgende:
Maar ik denk dat je probleem ergens anders ligt, misschien heb je een crosslink ipv straight kabel gekocht (of andersom), of in de verkeerde poort van je router/switch geplugt.
Och, het is internet via je stroomnet... geen ervaring mee.. alleenmaar negatieve dingen over gehoord, vind het ook maar een gaar idee. Succes ermee!
En ik heb nu zelf ook door dat deze die ik gekocht heb echt klote zijn.. Voetballe op me playstation gaat nu gewoon nog trager dan draadloos... Maar wat denk jij dan wat de beste oplossing is..?quote:Ik doe internet installs en wij gebruiken die powerlines (via stopcontact). deze werke echt goed als je geen kabel kan kopen MAAER je moet de goede kopen. Vroeger hadde we er van netgear met een snelheid van 14mbps en deze zij echt rommel 2 stekkerblokken er tussen ze ze werken al niet meer deftig. Nu hebben we er van topcom van 85mbps en ik haal bijna altijd 70+mbps.
( het bijgeleverde prog kan je dit meten) zet er wel een wachtwoord op want met het default werkt die niet zo goed zeker als er iemand anders inc de buurt ook heeft met default. Ik persoonlijk zou zoiezo altijd kabel trekken ( heb ik ook gedaan) maar als het niet gaat raad ik powerline aan boven wifi (tenzij voor een laptop niets zo relaxed als in de zetel zitten ermee).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |