idd, eens iets anders dan de ristrettoquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Gelukkig heb ik er 250 besteld dit weekend, alleen jammer dat ik de nieuwe smaken niet kon kiezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef R_B het volgende:
De prijzen van de kupjes zijn met 2 cent verhoogd.
Alle kupjes zijn nu 33 cent in plaats van 31....
Die brasil is ook tien volgens de sitequote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Ik háát gember.quote:
Caramel, niet Gargamelquote:
quote:
Als het goed is, vanaf deze week. Staan ze nog niet op de site? Op de Duitse site staan ze in elk geval wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:58 schreef Zjummie het volgende:
Volledig mee eens![]()
Iemand enig idee vanaf wanneer die nieuwe te koop zijn ?
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar koffie met gember? Dat verzin je toch niet, in je right mind?
80 Ristretto, 80 Arpeggio, 20 van die nieuwe Indiase variant en 20 van die nieuwe Lungo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenaangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Bezorgkostenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenaangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vindquote:
Ik wil goeie koffie en geld besparen dus ik bestel altijd 200 cups of meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vind
En ach, als je geld wil besparen, drink je toch geen Nespresso
5-6 dagenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteren de folder binnen met de nieuwe smaken en omschrijving. Ik ga vrijdag een bestelling plaatsen. Ik heb nog 20 Ristretto cups over. Genoeg om deze 3 dagen door te komen....
ik weet dat er een paar dagen overheen gaan maar als enige drinker in huis kan ik het wel met 20 cups doen voor zes dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |