Van de nieuwe vind ik alleen de Fortissio Lungo lekker, de rest is niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:11 schreef Queque het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
Arpeggio en Ristretto zijn toch wel de lekkerste (en de sterkste)quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:11 schreef Queque het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:57 schreef MrTorture het volgende:
Dulsão en Indriya zijn overigens ook erg lekker
Nope geen kassabon nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef MessiNL het volgende:
Ik heb dit apparaat gekregen, moet ik mij dan ook lid maken of wat ? en heb ik daarvoor een kassabon nodig (heb ik niet) ?
Jupz. Volgens BCC site is trouwens actie al aan de gang..quote:
Ik vind, zelfs met het warme weer, op best wat momenten een Latte nog wel erg lekker. als je daar een Volluto cup voor gebruikt, kom je ook nog es van die cups afquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef cybermans het volgende:
Merk dat ik met dit warme weer echt enkel in de ochtend aan de koffie zit. In de middag hou ik het enkel op koud water. (aka het pak melk kan bijna ongeopend de vuilnisbak in)
Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?quote:Op zondag 26 april 2009 01:09 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Melk gaat niet al te lang mee inderdaad en houdbare melk is geen optiemaar goed, ik gooi liever een half pak weg, dan dat ik nooit latte's of cappuccino drink
Jazekerquote:Op zondag 26 april 2009 09:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |