vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:
grote meidquote:Anti-klitspray is inmiddels gevonden trouwens. Welkoop verkoopt het wel.![]()
En dat is fijn want dat scheelt kammenen ze ruiken lekkerder.
Avondlessen de gekste.quote:
en wat doe je de rest van de tijd?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Avondlessen de gekste.![]()
Ik heb tegenwoordig een gemengd rooster. Op dinsdag en donderdag heb ik overdag les en op maandag, dinsdag en woensdag 's avonds.
Werken, internetten, gamen, door de stad banjeren, fitnessen... noem maar op.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat doe je de rest van de tijd?
henig anquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ff weg naar een bespreking, meld me over 1,5 uur ofzo wel weer
kuj overdag mooi werkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Avondlessen de gekste.![]()
Ik heb tegenwoordig een gemengd rooster. Op dinsdag en donderdag heb ik overdag les en op maandag, dinsdag en woensdag 's avonds.
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ff weg naar een bespreking, meld me over 1,5 uur ofzo wel weer
Hartgrondig eens!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef Fems het volgende:
Bah! ookal ken ik hem niet, ik begin hem ook een eikel te vinden.
Denk dat de belangrijkste vraag is wat Nathalie wil.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:19 schreef Fems het volgende:
Maar wat wil die nu? Jou weer terug of je helemaal niet meer?
inderdaad!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Denk dat de belangrijkste vraag is wat Nathalie wil.
Hemquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Denk dat de belangrijkste vraag is wat Nathalie wil.
Na dit alles? Ik ken hem en de situatie niet, maar na alles wat ik gelezen heb...quote:
Daarom snap ik dus niet dat ze hem nog wil. Je laat je verdomme gewoon misbruiken op deze manier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Fems het volgende:
Maar hij 'kwelt' haar gewoon. En dat is belachelijk
100% waarheid; en ik weet er alles van!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef Fems het volgende:
Gevoel heeft soms meer inspraak dan verstand.
Jepquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
100% waarheid; en ik weet er alles van!!
Het is naar mijn mening een balans vinden tussen gevoel en verstand.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:22 schreef Fems het volgende:
En toch spreek ik vaker met mijn verstand
Nu nog naar school?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening een balans vinden tussen gevoel en verstand.
Anyway, ik ga weer naar school. Tot vanavond.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening een balans vinden tussen gevoel en verstand.
Anyway, ik ga weer naar school. Tot vanavond.
congratz!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geslaagd voor de biebopleiding!![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Mijn favokoek (waar overigens ook chocolade op zit), is dat ook goed?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:45 schreef Fems het volgende:
Jezelf verwennen met chocola en veel thee!
kan ik me heel goed voorstellen!quote:
Ik denk dat dat dan ongeveer een 8 zou zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen!
misschien rare vraag, maar op een schaal van 0 tot 10: hoe hard heeft hij je gekwetst?
Nope, ik zou het gewoon laten groeien. Tot aan je enkelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef Fems het volgende:
Ik wil naar de kapper. En heel stiekem wil ik wel iets heel anders. Zal ik het kort doen?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Je zus in Zweden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:53 schreef Fems het volgende:
Ik heb vanavond een computeravondje volgens mij.
De laptop is naar mijn zus in zweden, aangezien die van haar kapoet is. En nu kan ik niet tv kijken en computeren, en aangezien mijn oma en mam tussen kunst en kitch willen zien
Hahaha, jup. Nynke is mijn zus!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je zus in Zweden?![]()
Ben jij het zusje van A-Nynke?
Wat grappig.quote:
Zegt me zo niks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga naar André Manuel. Altijd lachen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef Fems het volgende:
Ze is vandaag ook nog jarig!Dus papa is nu in zweden!
Was vroeger één van de bandleden van Fratsen. Maar ik ben bang dat je dat ook niks zegtquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Zegt me zo niks.
Gefeliciteerd man.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben net weer thuis van de paardenbeestenDe zwarte heeft een nieuwe deken... hij vond m eng
Vervelend. Wel genoeg gedronken vandaag? Lekker vroeg naar bed vanavond.quote:En ik heb hoofdpijn. Een zeurende, bonkende hoofdpijn. Al de hele dag.
Kijk nou wat een fijne verdeling de klootviool heeft bedacht.quote:Hij
wasmachine 550
frigo 450
droogkast 500
matras 200
bureau 145
eettafel-set 60
tv-tafel 20
TOTAAL 1925
Zij
verf 150
gordijnen 300
bed 160
kastje 90 ?
banken 250
planken 40 ?
dvd rekjes 20 ?
latteflex 100
badk kastje 30 ?
TOTAAL 1140
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Rumille het volgende:
Nee hoor. Ik ben er ook weer.
EikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Wassenaar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
![]()
Waar ga je naartoe Harry?
Eerst die 7 punten achterstand goedmakenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar aan het einde van het seizoen staan jullie weer netjes 2e, en wij eerste
Dat gaan jullie zelf voor ons doen. Verliezen van de grote ploegen dit jaar; NAC, Twente, Groningenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Eerst die 7 punten achterstand goedmaken.
Twente uit al gepakt, Groningen uit moet ook lukken. NAC houdt dit ook niet lang meer vol.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaan jullie zelf voor ons doen. Verliezen van de grote ploegen dit jaar; NAC, Twente, Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, klopt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Rumille het volgende:
Trouwens, heb maar niet zo'n grote bek, want jullie moeten zelf ook nog tegen al die ploegen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:09 schreef Fems het volgende:
Mijn zus en mijn vader liepen vanochtend door de sneeuw in Zweden.
Mn vader vond het zo koud dat die maar een mutspet (met van die oorkleppen volgens mij) heeft gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Veel plezier en slaap lekker straks.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Fems het volgende:
Ze zijn inderdaad verschrikkelijk!
Maar mensen, ik ga nog even met mama een toostje eten op mijn zus haar verjaardag!![]()
(en weten jullie waar bob is?)
James Bond is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zou optijd naar bed gaan
Strak planquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan wij deze nou met zijn 2en volspammen trouwens?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
James Bond is nog niet afgelopen
Oja?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wist al dat ik morgen niet ga
Iets later, ga morgen naar Michel, en dan naar Oranje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja?
Je moest om 6 uur op, toch?
Oja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets later, ga morgen naar Michel, en dan naar Oranje.
How come?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mweh, ik val bijna flauw -_-'
Mooooooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerste zit erdoor
Ja, gezellig
Istiequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooooooi
Gave vent vind ik hem
wat ga je daar doen dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen! Zo op naar Amsterdam.
hoe krijg je dat voor elkaar dan?!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 75 min en dan tot vrijdagochtend 10:00 vrij
Ik ken niet het spel, maar wel de tactiek.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
wie kent het spel scorched earth?
Druk druk druk.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Fems het volgende:
Tis dood hier
aj 't echt druk hebt, dan hej gin tied um 3 keer druk te zegg'nquote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Druk druk druk.
* ACT-F verdwijnt weer in het niets
Zweden was erg zwak, maar spel moet wel beter zijn geweest dan afgelopen wedstrijdenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand enig idee of Oranje goed speelde?
dit volg ik ff niet, leg uit...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had erbij moeten zijn, ik ben weer naar Enschede gebracht door m'n maten. Anders was ik opgepakt
Ik had een kaartje en was in Amsterdam. Met 2 maten. Ik had niet genoeg gegeten, maar ik dronk aardig door, dat is totaal verkeerd gevallen en ik ben letterlijk in elkaar gezakt. Ik heb zeg maar een uur op de grond gezeten, in die tijd zijn er 3 ambulances bij me geweest, en als laatste een agent, die m'n maat de keuze gaf, óf ik ging weer naar huis, óf ik werd opgepakt.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Zweden was erg zwak, maar spel moet wel beter zijn geweest dan afgelopen wedstrijden
[..]
dit volg ik ff niet, leg uit...
Sukkel.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had een kaartje en was in Amsterdam. Met 2 maten. Ik had niet genoeg gegeten, maar ik dronk aardig door, dat is totaal verkeerd gevallen en ik ben letterlijk in elkaar gezakt. Ik heb zeg maar een uur op de grond gezeten, in die tijd zijn er 3 ambulances bij me geweest, en als laatste een agent, die m'n maat de keuze gaf, óf ik ging weer naar huis, óf ik werd opgepakt.
Ik weet het. Het stomste is nog dat ik nadat ik me minder begon te voelen vroeg om cola, maar bier kreeg.quote:
En het gewoon opdronk!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het. Het stomste is nog dat ik nadat ik me minder begon te voelen vroeg om cola, maar bier kreeg.
Ik was in ieder geval geen hooliganquote:Op donderdag 20 november 2008 13:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Daarom drink ik sowieso bijna nooit iets bij voetbalwedstrijden, alleen nadertijd. Om te voorkomen dat ik me als een hooligan oid ga gedragen
Been there, done that.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik weet wel dat het enige wat ik gisteravond wou, slapen was.
Hoop dat niemand dit hier mee gaat makenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Daarom drink ik sowieso bijna nooit iets bij voetbalwedstrijden, alleen nadertijd. Om te voorkomen dat ik me als een hooligan oid ga gedragen
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Als ik eerlijk ben hadden ze je wat mij part in de bak mogen flikkeren. Vriend of geen vriend.
Jep, en ik voel me er al schuldig genoeg omquote:Op donderdag 20 november 2008 13:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Die vrienden van je hadden ook kaartjes?
Godverdommequote:Op donderdag 20 november 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
[KLB] Mensen die niet tegen alcohol kunnen en daarmee kameraden in een kutsituatie brengen.
Schoft.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
[KLB] Mensen die niet tegen alcohol kunnen en daarmee kameraden in een kutsituatie brengen.
godverquote:Op donderdag 20 november 2008 13:59 schreef Blawh het volgende:
Late reactie, maar was er dus niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
en jij had het tegen mijquote:
Nathaliequote:
vanavond wedstrijd, maar omdat ik het pokke terug tyfus graf weer is buiten, kan ik haast niet op de fiets --> en dus geen biertjes drinken in de kantine na de wedstrijdquote:
vertel je mijquote:
dat valt toch ook nog wel mee?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond wedstrijd, maar omdat ik het pokke terug tyfus graf weer is buiten, kan ik haast niet op de fiets --> en dus geen biertjes drinken in de kantine na de wedstrijd![]()
Trainen, daarna lekker luieren op bed tot ik doodop ben.quote:
Mjuh.quote:
doe je zelf gaatjes prikken?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trainen, daarna lekker luieren op bed tot ik doodop ben.
Misschien dat 4e gaatje in mijn rechteroor vanavond ook er even bij prikken.
Ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je zelf gaatjes prikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |