Braaf, kan het nog goedkoper ben beetje low on moneyquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef i.ghazi het volgende:
Handel? Je mag hier toch wel een telefoon aanbieden om het te verkopen?
Het is niet gestolen HzHertz. Ik heb een groot partij ingekocht van groothandel waar ik contacten mee heb.
1 telefoon welquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef i.ghazi het volgende:
Ik heb het nieuw in doos. Of dit verhaaltje vaker wordt gebruikt, weet ik niet.. ik ben namelijk vandaag voor het eerst op deze site.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:32 schreef eNaSnI het volgende:
Ziet eruit of dit verhaaltje vaker wordt gebruikt![]()
Foto's van het toestel?
Als je 1 telefoon wilt verkopen die je hebt gebruikt ja, maar niet als je groot inkoopt met de bedoeling om winst te maken. Dat noem je handel en is niet toegestaan hier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef i.ghazi het volgende:
Het is niet gestolen HzHertz. Ik heb een groot partij ingekocht van groothandel waar ik contacten mee heb.
Ahh.. Jammer. M'n advertentie staat ook op marktplaats..quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:41 schreef erikkll het volgende:
Ik vermoed dan ook dat er zo helaas een slotje op je topic komt. Wel een goed aanbod
Ja, dat kan wel.. stuur me maar een mail of bel me. Dan bespreken we dat wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:38 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Braaf, kan het nog goedkoper ben beetje low on money?
Zo, de Sint is vroeg dit jaarquote:
Ja, dit is ook een zeer vet forum!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef i.ghazi het volgende:
Maar ik vind het wel vet hier, jullie reageren allemaal zo snel
Aha.. nou als m'n topic gesloten wordt, vind ik het ook wel goed om 1tje te verkopen.. beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ja, dit is ook een zeer vet forum!!Alleen mag er niet gehandeld worden, dus de trage modjes zullen zo ook nog wel even langskomen, vermoed ik
Waarom meer betalen als het voor minder kan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef eNaSnI het volgende:
Zo goed is je aanbieding nou ook weer niet. Bij Electrosky is hij voor ¤ 526,-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |