weer iemand die het verschil tussen pepernoten en kruidnoten niet kent... sukkels...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef deepart het volgende:
Altijd maar weer die mensen met hun pepernoten adoratie. "Pepernoten zijn echt heilig man" En "Hadden ze maar het hele jaar door pepernoten!".
Nu vind ik pepernoten best lekker op zijn tijd. Je leest het goed OP ZIJN TIJD. Als het het hele jaar tekoop zou zijn was het er niet bepaald lekkerder op geworden, eerder MINDER lekker.
Pepernoten zijn gewoon maar bolletjes speculaas. Niks meer en niks minder. Ik kan zo 100 dingen opnoemen die lekkerder zijn dan pepernoten.
Uberhaubt mensen die bepaald snoepgoed innig liefhebbenEn dan mensen die dat zelfs in hun msn naam zetten
Pepernoten zijn gewoon maar simpel pepernoten.
Klacht: Menschen die pepernoten meesterlijk vinden terwijl er 100den dingen lekkerder zijn. Overdrijven noem ik dat!
bitches
Ow nee, hij zegt pepernoten maar het heten eigenlijk kruidnoten, omg ik snap hem wel maar post toch maar een uberdomme opmerking erover. Nerdquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef Jimbo het volgende:
dat zijn kruidnootjes lul
het is tenslotte ook patatquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow nee, hij zegt pepernoten maar het heten eigenlijk kruidnoten, omg ik snap hem wel maar post toch maar een uberdomme opmerking erover. NerdZelfde losers als die patat-friet retards.
Nee, kruidnoten. Want als je kruidnoten al pepernoten noemt, hoe noem je pepernoten dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Het is patat, dus ook pepernoten. Sim-pel.
Nou, doe dan!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef deepart het volgende:
Ik kan zo 100 dingen opnoemen die lekkerder zijn dan kruidnoten.
Dat is een andere benaming voor hetzelfde. Pepernoten en kruidnoten zijn verschillende producten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow nee, hij zegt pepernoten maar het heten eigenlijk kruidnoten, omg ik snap hem wel maar post toch maar een uberdomme opmerking erover. NerdZelfde losers als die patat-friet retards.
Precies, welke loser noemt friet nou patat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Nu hoop je natuurlijk dat ik "ja" en "amen" zeg zodat jij eindelijk een lotgenoot gevonden hebt. Sorry Birra, kan je niet verder helpenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Birra het volgende:
Deepart is een gefrusteerd nerdje, die mķet zeiken op wat mensen leuk en lekker vinden, terwijl hij zelf elke dag 2 zakken chips opeet terwijl hij WoW speelt..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef Wunny het volgende:
Kom maar op Deepart met 100 dingen die lekkerder zijn dan kruidnoten.
JAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA kijk dan in de OP.. Is al lang en breed verranderdquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Zotheid het volgende:
Speciaal voor de TS:
Kruidnoten:
[ afbeelding ]
Pepernoten:
[ afbeelding ]
Mensen die het verschil niet kennen.![]()
Zelfs de Van Dale doet het verkeerd.![]()
U hebt gezocht op het woord: pepernoot.
RESULTAAT
peˇperˇnoot de; v(m) -noten van boven meestal bolrond stukje gekruide koek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |