abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63304493
Afgelopen maanden twee maal gegeten bij een klein eetcafé vlak achter het drukke Leidseplein: Kop van Jut.
Maximaal zo'n 40 man kan er zitten, het eetcafé is niet breder dan 5 meter maar wel erg gezellig. Sfeer is dus top! Zeker naast al die massale eetgelegenheden in de omgeving.

Als voorgerecht nam ik beide keren de dis van de dag: spinazie-geitenkaas-kroketjes. Erg lekker, verrassend lekker zelfs! Voor iemand die niet van zeevruchten houdt een erg lekker voorgerecht. (Er was veel keus uit garnalen en vis.)
Als hoofdgerecht nam ik de pepersteak, welke niet lang op zich liet wachten.
Een stukje lekker vlees, lekkere saus, maar die patatjes!
Een kruidenmengseltje er over en huisgemaakt, lekker! Met de huisgemaakte mayonaise erbij een erg leuk gerecht voor een eetcafé.

Toetje heb ik in beide gevallen niet bij dit eetcafé gegeten, de Ben & Jerry's bar zit veeeel te dicht bij...

Prijs? voor twee personen kwam ik beide keren met 2x drinken, voor- en hoofdgerecht tussen de 40 en 50 euro uit.

waardering: ********(8/10)

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter op 18-11-2008 00:12:24 ]
dag
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:07:16 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63305599
voor iemand die niet van zeevruchten houdt?

maar klinkt wel tof, we zullen er eens een keertje gaan eten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63307845
Hoe was de bediening?
Ook redelijk belangrijk denk ik.
En heb je niet eens een kopje koffie na afloop genomen? om ff lekker te uitbuiken?
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:59:52 #4
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_63309466
He Peet ik kan me anders wel herinneren dat we daar een keer iets met ontzettend machtige chocotaart hebben zitten snoepen of was ik dat alleen !
Verders een geweldig restaurantje ontzettend knus en super goed eten!
Trouwens de formatie is.. manlief in de keuken en vrouwlief is gastvrouw en super vlotjes allemaal.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_63316195
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef MissHobje het volgende:
He Peet ik kan me anders wel herinneren dat we daar een keer iets met ontzettend machtige chocotaart hebben zitten snoepen of was ik dat alleen !
Verders een geweldig restaurantje ontzettend knus en super goed eten!
Trouwens de formatie is.. manlief in de keuken en vrouwlief is gastvrouw en super vlotjes allemaal.
Oehjah! bijna vergeten! Die was erg lekker , maar volgens mij zijn we daarna nogsteeds naar de B&J geweest
dag
pi_63520663
@ts, heb je nu 2x dezefde gerechten gegeten?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_63524663
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef EvilMarc het volgende:
@ts, heb je nu 2x dezefde gerechten gegeten?
Jah, er zat enkele maanden tussen de bezoekjes en ik had wel weer zin in een pepersteak. Maar de tafelgenoten hadden beide keren wel iets anders en ook dat voldeed volledig aan de verwachtingen .
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')