abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2008 @ 18:15:45 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63294781
Wat een kutding.
De Philips DVDR35xxH HDD Recorder. Niet kopen!!!!
Toen ik 'm net had stond er nog versie 1.42 op, en die is echt retetraag, en me in een week tijd 5x vastgelopen. Dan bevroor hij op Browser en reageerde nergens meer op. Alleen weer op gang te krijgen met stroom eraf, stroom erop.
Nu nieuwe software erop gezet, versie 3nogwat. Is wel een stuk sneller geworden maar het is nog steeds kut met peren. Alweer 4x moeten resetten in 2 weken tijd.
Als je de delete knop drukt delete hij vrolijk de verkeerde opname. En bij sommige kan hij niet eens fastforwarden of rewinden, als je dat doet dan springt hij weer vrolijk naar het startmenu. Dus moet lijdzaam die reclame uitzitten.

Wat een waardeloos kloteapparaat.
Kan niet meer inruilen ik heb 'm al langer dan een maand. Maar waarschijnlijk gooi ik 'm op marktplaats.

Iemand interesse in een prachtige HDD recorder van Philips? Prima dingetje, amper gebruikt, altijd binnengestaan, niets mis mee.
How can I make this topic about me?
pi_63294863
-niet doen-

[ Bericht 73% gewijzigd door ondeugend op 17-11-2008 19:17:54 ]
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_63294952
Wij hebben er 1 van samsung die ook al een keer kapot gegaan is.

Sony is denk ik beter, sowieso sony
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63295302
Breek me de bek niet open over recorders van Philips. Way back when toen cd-recorders nog niet standaard in je computer zaten, had ik zo´n los apparaat gekocht van Philips. De ellende! Binnen twee jaar moest 3x de afstandbediening vervangen, en uiteindelijk kapte het hele apparaat er mee. Zelfs de cd´s die hij zelf gebrand had wilde íe niet lezen. Gelukkig had ik extra garantie gekocht, dus kreeg ik een nieuw exemplaar. Dit was een nieuwe versie. Maar die begon binnen no-time dezelfde kuren te vertonen. Helaas was de winkel waar ik ´m gekocht had inmiddels failliet (Megapool), dus in blinde woede heb ik het apparaat toen met een hamer aan gruis geslagen en gezworen dat ik nooit meer een Philips-product zou kopen.

Toen de eerste dvd-recorders op de markt kwamen van, inderdaad, Philips besloot ik af te wachten tot ook andere merken met betaalbare exemplaren zouden komen. Gelukkig dat ik dat gedaan heb. Ik ken aardig wat mensen die zo´n Philips kochten, die hadden allemaal hetzelfde gezeik. Vastlopen, eigen opnamen niet meer kunnen afspelen, etc. Kijk eens op www.kieskeurig.nl, Philips komt er bekaaid van af.

Ik heb uiteindelijk een Panasonic gekocht, met harde schijf. Een geweldig apparaat, doet het na 4 jaar nog probleemloos (dat is tegenwoordig al bijzonder). Enige nadeel is dat íe een beetje traag reageert op de afstandsbediening.

Zoals ik ooit iemand eens heb horen zeggen: Philips is geen merk, het is een waarschuwing. Vroeger stond het nog voor Hollandsche degelijkheid, ik heb jarenlang zo´n grote CRT-tv van hun gehad, die ging 15 jaar mee. Maar die tijd is helaas voorbij.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 17 november 2008 @ 18:46:54 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63295581
Bij mij is daarnet van frustratie de afstandsbediening van de aristona tv overleden. 7 stukken slechts, valt me nog mee. klotezooi allemaal.
How can I make this topic about me?
pi_63295678
Praat me er niet van, wij hebben ook zo'n ding thuis staan. Als hij nu aan gaat lijkt het alsof die opstijgt en de helft van de tijd valt iet stil. Om over de logica van het menu nog maar niet te beginnen.
pi_63297034
Panasonic
pi_63297108
Uhhh... geen garantie meer?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_63298019
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Panasonic

maandag 17 november 2008 @ 20:21:00 #10
223444 omg-rmc
Vers uit Sliedrecht
pi_63298355
wat moet je sowieso met een HDD recorder...

download je shit via internet, en speel je dvd's met een Xbox 360!

pi_63298639
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij mij is daarnet van frustratie de afstandsbediening van de aristona tv overleden. 7 stukken slechts, valt me nog mee. klotezooi allemaal.
Aristona dan vraag je er ook om!!

Panasonic
Philips en Psv
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_63298683
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef omg-rmc het volgende:
wat moet je sowieso met een HDD recorder...

download je shit via internet, en speel je dvd's met een Xbox 360!

of blu-ray met een ps3
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')