Dat is kut.quote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Same difference.
En nee, heel m'n box ondersteboven gezocht. Geen manier om dat te doen.
Bij ons moet je wel. Absentie wordt er vaak doorgegeven, huiswerk, die shit.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is kut.![]()
Ik open mijn schoolmail nooit.
300 onglezen mailtjes of zo.
Ja, dan is het wel handig.quote:Op maandag 17 november 2008 18:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij ons moet je wel. Absentie wordt er vaak doorgegeven, huiswerk, die shit.
Of leraren die 2 keer van de 3 lessen tot nu toe niet zijn geweest en jou vertellen dat je niet meer mag verzuimen omdat zij er niet geweest is. Hoerrrr.
Maar goed, bij ons moet je wel
Ja, maar ja. Leraren luisteren niet als je zegt. HOI, dit is mijn hot/Gmail, gebruik die maar.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel handig.
Die schoolmail is gaar.
Dus gebruik meestal gewoon m'n hotmail.
Bij de HU zijn ze zo dom dat ze de schoolmailadressen niet eens weten.quote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Leraren luisteren niet als je zegt. HOI, dit is mijn hot/Gmail, gebruik die maar.
dat is wel handig bij ons, wij hebben onze mentor gewoon allemaal een mailtje gestuurd, waarin hij dus ons e-mail adres kon zien. Die heeft hij allemaal opgeslagen onder 1 groep, en krijg ik dus al mijn mail via mijn hotmailquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Leraren luisteren niet als je zegt. HOI, dit is mijn hot/Gmail, gebruik die maar.
Ha die Liisssiequote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef liiszle het volgende:
ha Vampsieee
zeg hoezo hebben we nooit een foto van je gezien?
Hartige taart hawaiiquote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hartige taart met, Annananananannanaasssss en ham en kaas en fetá en ehh Prei!
Hahaha, dat maakt een toetsenbord zo veel malen aantrekkelijker!quote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Hyman het volgende:
ik wilde zo achter een computertje zitten, stond er dit op het toetsenbord
[ afbeelding ]
best geniaal
graagquote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ha die Liisssie
Wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk nieuwsgierig zeg!!!![]()
Maar op het moment heb ik alleen een oude foto bij de hand, hebben?
klinkt goed tochquote:
GIEF!quote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ha die Liisssie
Wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk nieuwsgierig zeg!!!![]()
Maar op het moment heb ik alleen een oude foto bij de hand, hebben?
SLAYER!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Hyman het volgende:
ik wilde zo achter een computertje zitten, stond er dit op het toetsenbord
[ afbeelding ]
best geniaal
Nou vooruit!quote:
ben jij niet altijd dronkenquote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nou vooruit!
[ afbeelding ]
Even ter informatie: Ik was behoorlijk drunkie en goed verrot, want dit was op een feestje bij mij thuis een paar jaar terug en een vriendin van m'n zusje had mijn haar opgefuckt!
Mijn oudelui waren op vakantie, dus dat zegt genoeg denk ik xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |