Ik heb hopelijk nog een reserve sleutel. En daarbij heeft mijn vader mn jaartrajectkaart voor mn trein opgewaardeerd met 1 zone, om in zwolle onbeperkt met de bus te kunnen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
& hoe ga je je sleutel terug krijgen dan?
Brain training voor nintendo ds!quote:
Kut, spuit 11quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met dokter Tamagotchis brain training voor je Nintendo DS
Laten we er vanuit gaan dat het aan maandagmiddag ligt dat ik het echt niet kan bevatten wat hier staatquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Brain training voor nintendo ds!
Neh... heel rustig nadenken en proberen jezelf niet op dwaalsporen brengen... en praten met anderen.
Of meteen de knoop doorhakken als je ergens over twijfelt, doen wat het eerste in je opkomt. Vaak is die intuitieve keuze om een of andere reden toch de beste en kwam ie daarom in je op. Maar, als je dan die knoop doorgehakt hebt, moet je er ook echt niet meer aan gaan twijfelen.
Wat een filosofie zo op de maandagmiddag
Whehequote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat het aan maandagmiddag ligt dat ik het echt niet kan bevatten wat hier staat
Whehe, ik had vroeger ruzie met mn zus omdat k haar tamagotchi gereset hadquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Hyman het volgende:
tamagotchi, wat een tijden waren dat vroegah
Moah, ik heb de limiet per dag gelegd op 5 bakken, daar zit ik nu al aanquote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
WheheNeem even een uitstapje naar de koffie-automaat
ICT-ers mogen het onbeperktquote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moah, ik heb de limiet per dag gelegd op 5 bakken, daar zit ik nu al aan![]()
Ambtenaars he
hahahha, nu klinkt t alsof ik met allemaal dingen zitquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Brain training voor nintendo ds!
Neh... heel rustig nadenken en proberen jezelf niet op dwaalsporen brengen... en praten met anderen.
Of meteen de knoop doorhakken als je ergens over twijfelt, doen wat het eerste in je opkomt. Vaak is die intuitieve keuze om een of andere reden toch de beste en kwam ie daarom in je op. Maar, als je dan die knoop doorgehakt hebt, moet je er ook echt niet meer aan gaan twijfelen.
Wat een filosofie zo op de maandagmiddag
dat was kei geniaalquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Hyman het volgende:
tamagotchi, wat een tijden waren dat vroegah
Jij vroeg hetquote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahha, nu klinkt t alsof ik met allemaal dingen zit
wat eigenlijk hlemaal niet zo iswant t was gewoon een liiieeedje
whehhequote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef liiszle het volgende:
Omg. als jullie hele oude foto's (breezer) vahn mij willen zien, oet je even mn fobo in de gaten houden
*klik*quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef liiszle het volgende:
Omg. als jullie hele oude foto's (breezer) vahn mij willen zien, oet je even mn fobo in de gaten houden
Dank je wel undercover modquote:Op maandag 17 november 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Hier kids, een verantwoord topic!
[PUB PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ojee, ik hou me vastquote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef liiszle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |